תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

המזגן לא מוציא אוויר

הפעלתם את המזגן והוא לא מוציא אוויר קר או חם? או שמא הוא פולט רק אוויר חלש? או שהוא לא מוציא אוויר בכלל? לפניכם הסיבות והפתרונות לתקלות סוג זה.

המזגן מוציא אוויר אבל הוא לא מקרר

הסיבה הראשונה שעולה לכל אחד לראש ובצדק היא שחסר גז למזגן ולכן הוא כן מוציא אוויר אבל לא מצליח לקרר, במרבית המקרים התחושה הראשונה שלכם היא גם הנכונה ואולי אתם צודקים ובאמת חסר גז, אבל לא תמיד זהו הפתרון.

 

כך או כך, כאשר מזגן לא מקרר אתם צריכים להזמין טכנאי מיזוג אוויר לביתכם, אשר יבדוק קודם כל את הלחץ של הגז ובמידה וחסר באמת הוא ימלא גז במזגן, אך אם זו לא הבעיה היא יכולה להיות בהגדרות המזגן (התוכנית פעולה שלו), שניתנת לכיוון על ידי השלט, בכבל עצמו אשר אחראי להכניס את המדחס לפעולת הקירור ואפילו בעיה הקשורה אל מאיץ המזגן.

הפעלתי את המזגן אבל הוא לא מוציא אוויר בכלל!

לחצתם על הפעלה אבל לא קורה שום דבר? ראשית בדקו אם המזגן נמצא בהשהייה (בדרך כלל נורה מהבהבת במזגן תסמן לנו על כך), אם הוא תקוע על המצב הזה רצוי לנתקו מהחשמל ולהפעיל לאחר מספר דקות שוב, עדיין לא עובד? ככל הנראה שקיימת בעיה אלקטרונית אשר אחראית על הפעלת המנוע, לחלופין ייתכן כי המדחס של המזגן (זה שאחראי להכניס את האוויר) תקול או הרוס ויש להחליף אותו. כמו כן, במידה ומדובר על מזגן מיני מרכזי אשר עובד רק בחלק מהחדרים ייתכן ובכלל מדובר על בעיה בדמפרים במזגן.


המזגן לא מוציא אוויר

כן יוצא אוויר מהמזגן והוא לא מצליח לחמם

המזגן כן מוציא אוויר אבל לא מצליח לחמם את החדר? קודם כל לפני שאתם מרימים טלפון אל בעל מקצוע, בדקו שהגדרתם כראוי את התוכנית של המזגן למצב של "שמש" ועל טמפרטורה של מעל 25 מעלות, במידה ואין תגובה, בדקו כי העינית של המזגן מקבלת את הפקודה שלכם בכך שהיא מהבהבת בעת החלפת תוכנית או שהמזגן מוציא צליל בעת לחיצה.

 

עוד אפשרות היא שהחיישן שאחראי על מעלות החדר לא תקין ולכן המזגן לא מחמם כראוי. האופציה השכיחה ביותר כמובן היא חוסר גז במזגן, לכן מומלץ להזמין טכנאי אם לא מצאתם תקלה אחרת עד כה.

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

המזגן פועל חלש ולא מוציא אוויר חזק

תקלה שכיחה כזו מסתכמת גם בדרך כלל בפתרון קל יחסית, כאשר אתם רגילים לעוצמה מסויימת מן המזגן שלכם אך לפתע אתם מקלים אוויר חלש ודליל, הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא הפילטרים, הוציאו אותם וראו אם המזגן פועל טוב יותר, אם כן, נקו אותם היטב, ייבשו והחזירו - והבעיה נפתרה.

 

עדיין לא יוצא מספיק אוויר? אם אתם על מצב של חימום, המדחס פועל באופן הפוך ושואב אוויר פנימה ולא כלפי חוץ - בדקו שאין לכלוך שחוסם אותו. דבר נוסף שמומלץ לבדוק הוא התוכנית המוגדרת במזגן עצמו ולא בשלט, כאשר במזגן מיני מרכזי ניתן לראות את הבקרה שלו ולהבין אם הוא כן קיבל את הפקודה ועל איזה תוכנית הוא נמצא. במזגן עילי גם יש מסך קטן בדרך כלל, אך לא בכל הדגמים.