תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

תיקון מזגן מיני מרכזי

אם יש לכם מזגן מיני מרכזי בבית ואתם מרגישים שמשהו לא עובד כמו שצריך, תוכלו להזמין דרכנו טכנאי מזגנים מקצועי לצורך תיקון מזגן מיני מרכזי תוך ביצוע של השוואת מחירים בין מספר טכנאים שונים.

תיקון מזגן מיני מרכזי מזמינים דרך 'מיזוגי'

מיזוגי הוא פורטל המזגנים הגדול בישראל אשר מרכז את כל המידע החשוב על תיקון תקלות במזגן וזה כולל כמובן את כל סוגי המזגנים הקיימים. אם זה עתה התחלתם בחיפושים אחרי טכנאי לצורך תיקון מזגן מיני מרכזי, אנו מזמינים אתכם לקבל בעזרתנו מספר הצעות מחיר שונות.

 

כל ההצעות הן מטכנאים מומלצים ומקצועיים אשר מספקים את השירות וישמחו להגיע ולסייע לכם בפתרון התקלות השונות. צרו איתנו קשר טלפוני או השאירו פנייה כאן באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

 

תיקון מזגן מיני מרכזי

כמה יעלה תיקון של מזגן מיני מרכזי?

מחיר תיקון מזגן מיני מרכזי נקבע לפי סוג התקלה הספציפית שאתם חווים. כל תקלה מתומחרת בצורה שונה ובדיוק בגלל זה הכנו מחירון מפורט אשר מציג את התקלות המרכזיות במזגנים מיני מרכזיים, תוך הצגת טווח המחירים.

 

נדגיש כי ייתכנו שינויים בין טכנאי מזגנים אחד למשנהו ותמיד כדאי לבדוק סופית את העלות לפני שמזמינים את השירות. אגב, אם תבחרו להתקין מזגן מיני מרכזי חדש במקום לתקן את הקיים, תוכלו למצוא מתקינים 

מחיר תיקון תקלות במזגן מיני מרכזי

מחיר תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי

תיקון מזגן שמטפטף מתוך היחידה הפנימית.


300 - 600 ש"ח
כמה עולה למלא גז למזגן מיני מרכזי?

מתייחס למזגן מרכז של 4 כ"ס.


400 - 700 ש"ח
תיקון מזגן מיני מרכזי שאינו מקרר

מתייחס להחלפת טרמוסטט כאשר המזגן לא מקרר.


500 - 600 ש"ח
עלות החלפת עינית במזגן מיני מרכזי

מחיר החלפת עינית כולל את עלות העינית עצמה.


400 - 600 ש"ח
כמה יעלה להחליף מדחס במזגן מיני מרכזי?

המחיר כולל את עלות הרכיבים ואת העבודה עצמה.


2,800 - 4,000 ש"ח
החלפת מאיץ במזגן מיני מרכזי

פירוק מאיץ למזגן והחלפתו בחדש.


500 - 700 ש"ח

הדפס מחירון

מצאו טכנאי לתיקון מזגן מיני מרכזי

תיקון של מזגן מיני מרכזי דורש ידע וניסיון רב. בניגוד לתיקון של מזגן רגיל, למשל עילי או רצפתי, במזגן מיני מרכזי ישנה תשתית שלמה אשר לעיתים נדרש לבדוק וזה כולל את הצנרת הפנימית, מערכת הדמפרים, תריסי יציאת האוויר בחדרים השונים ועוד. לכן מומלץ לוודא שהטכנאי שאתם מזמינים ביצע תיקון מזגן מיני מרכזי בעבר ויודע לבצע את הפעולות הנדרשות.

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

מה משפיע על עלות התיקון?

ראשית כל, עלות הרכיבים תשפיע באופן ישיר על המחיר. כדאי לבחור ברכיבים מקוריים ולא להתפשר על חלק חליפי שאינו איכותי. כמו כן, הדגם הספציפי וגודלו של המזגן ישפיעו גם הם על מחיר העבודה, במיוחד כאשר התקלה היא בפתחי היציאה או הדמפרים של המזגן ולא ברכיבים מרכזיים כמו המנוע.