תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

החלפת חיישן רגש למזגן

המזגן לא מפסיק לעבוד? לא מחליף בין קירור לחימום? או לא מקרר מספיק? ככל הנראה התקלה נמצאת בתרמוסטט של המזגן, אשר נקרא גם חיישן טמפרטורה או רגש המזגן. דרך "מיזוגי" תוכלו למצוא טכנאי מזגנים אשר מבצע החלפת רגש למזגן מכל סוג, פנו אלינו כעת וקבלו הצעות מחיר (עד -3) והתחילו לבצע השוואת מחירים.

מהו תפקידו של חיישן הטמפרטורה במזגן?

על מנת שהמזגן ידע מתי לחמם ומתי לקרר את החדר על פי הפקודות שהוא מקבל מהשלט, הוא צריך למדוד את הטמפרטורה בחדר ועל פי כך להחליט כיצד לפעול.

 

כמו כן - במצב קירור או חימום המזגן מוגדר על מעלות מסויימות וכאשר מגיע אל היעד שהוגדר לו הוא מפסיק את העבודה, מבצע בדיקה אחת לכמה דקות (בעזרת חיישן הטמפרטורה) ומחליט האם לפעול שוב על מנת לקרר את החדר. כאשר מזגן רגש המזגן אינו תקין הוא לא יעבוד כשורה או לא יעבוד בכלל.

 

דבר אשר עשוי להצביע על תקלה ברגש הוא מצב בו נורה ירוקה מהבהבת במזגן במהירות. חשוב להגיד, הנורה עשויה להתריע גם על תקלות מסיבות אחרות ולכן לעיתים תאלצו להזמין טכנאי שיבדוק את מקור התקלה לעומק.

 

טרמוסטט למזגן

מהו המחיר להחלפת תרמוסטט במזגנים?

במזגן עילי מחיר טיפול בתקלה כולל החלפת תרמוסטט במזגן עילי ינוע בין 350 - 400 ש"ח, במזגן מיני מרכזי המחיר עשוי להיות קצת יותר יקר ולנוע בין 400 - 500 שקלים, המחיר המיוחסים לעיל כוללים את החלק והעבודה ובתאימות כלל החברות המובילות בשוק בינהם: אלקטרה, תדיראן, טורנדו, סאגה ועוד.

מחיר החלפת רגש במזגן עילי

מחיר החלפת רגש במזגן עילי: 375 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪

החלפת חיישן טמפרטורה (רגש המזגן) לכל החברות

לכל חברה יש חיבור וסוג חיישן המותאם למזגן שלה, זה משתנה על פי דגמים וסוג המזגן וכמובן החברה עצמה (אלקטרה, טורנדו, תדיראן וכו'). כיום לכל טכנאי מזגנים אשר מספק שירות ותיקון תקלות לכל אחד מהחברות האלו יש את האפשרות לרכוש את החלק ולטפל באופן נקודתי במזגן שלכם. כמובן שחשוב לציין בטרם עת את סוג המזגן לפי שמגיע הטכנאי לביתכם על מנת שיגיע עם החלק המתאים.

השאירו פרטים ב"מיזוגי" והתחילו לחסוך

פורטל מיזוגי הוקם במטרה לספק לכם הגולשים אפשרות מהירה וקלה לביצוע השוואת מחירים בין טכנאים ואל מול מתקיני מזגנים, כאשר אתם פונים אל מיזוגי בין אם זה בשיחת טלפון או השארת פרטים, המוקד שלנו יעמוד לשירותכם ובחינם, ידאג לשלוח לכם בחזרה עד 3 טכנאים או מתקינים שיספקו לכם הצעת מחיר ובכך תוכלו להשוות בינהם ולהתחיל גם אתם לחסוך ובגדול.

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

איזה תקלות עשויות לקרות עקב רגש מזגן תקול?

התקלות העיקריות שנראה כאשר רגש המזגן אינו תקין יהיו אי הפסקת פעילות של המזגן (מזגן לא מפסיק לפעול - פועל ללא הפסקה), לא מקרר מספיק טוב, או מצב בו מזגן לא מחמם אבל מקרר או פשוט מפסיק לעבוד לעיתים קרובות, כמו כן ייתכן כי המזגן לא יעבוד כלל (לא יוציא אוויר קר או חם).

 

טרמוסטט הוא חיישן רגש חשוב מאוד לתפקוד תקין של המזגן וכאשר הוא לא פועל המזגן פשוט לא יודע כיצד להגיב (הוא אינו מודע לטמפרטורה בחדר). זוהי לא תקלה נפוצה במיוחד, אך אם זאת עקב בלאי קורת והטיפול בה פשוט ומהיר.