תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

התקנת מזגן 4 כוח סוס

רוצה לרכוש מזגן 4 כוח סוס חדש כולל התקנה? דרך 'מיזוגי' תוכל לרכוש ולהתקין ולבצע השוואת מחירים בין מתקינים שונים הנמצאים באזורך, השאר פרטים או חייג כעת והתחל לקבל הצעות מחיר כבר עכשיו.

מתקינים מזגן 4 כ"ס דרך מיזוגי וחוסכים

השירות שמציע פורטל מיזוגי הוא ביצוע השוואת מחירים דרך מספר טכנאים או מתקיני מזגנים העוסקים בתחום המבוקש לכם ונמצאים באזורכם, משמע אתם פונים אלינו ומקבלים בחזרה עד שלוש פניות חוזרות של אותם בעלי המקצוע המתאימים.

 

בהמשך תוכלו לבצע השוואת מחירים ולבחור בהצעה הזולה מבין ה-3, כך שקודם כל תוכלו לקבל מידע רחב על הנושא במהירות ובנוסף לגלות את מחירי השוק השונים, מחירי ההתקנה ומחירי הרכישה נעים בטווחים די גדולים, כך שייתכן והפערים אכן יהיו מהותים ותוכלו לחסוך באחוזים גדולים לאחר ביצוע השוואה ובדיקה מעמיקה.

כמה עולה מזגן 4 כוח סוס כולל התקנה?

טווח המחירים לרכישת מזגן 4 כוח סוס נע בין 4,500 - 8,000 ש"ח, כאשר השפעת המחיר נובעת מהדירוג האנרגטי שלו, המותג, האחריות שמקבלים והטכנולוגיות השונות הנלוות אליו כמו מערכת אינוורטר, WIFI ועוד.

 

תוספת בעבור התקנת מזגן 4 כוח סוס תנוע בין 550 - 650 ש"ח - בצעו השוואת מחירים להתקנת מזגנים כאן. אגב במידה ונדרש לבצע פירוק מזגן ישן בנוסף להתקנת החדש, ייתכן ותאלצו לשלם תשלום נוסף של כמה מאות שקלים.

מחיר ממוצע לרכישה והתקנה

מחיר ממוצע לרכישה והתקנה: 6850 ₪

טווח מחיר גבוה 8650 ₪

טווח מחיר נמוך 5050 ₪

מזגן 4 כוח סוס חד פאזי או תלת פאזי?

כיום קשה למצוא מזגנים בעל פאזה אחת, במיוחד בעלי 4 כוחות סוס, כאשר בעבר מרבית הבתים היו בונים על פאזה בודדת היו משתמשים במזגן חד פאזי, אשר עוצמתו תיהיה נמוכה יותר. בימים אלו השימוש במזגן תלת פאזי הוא הנפוץ ביותר בקרב מזגנים 3 כוח סוס ומזגני 4 כוחות סוס.

 

כל בית חדש יהיה עם יכולת הספק של תלת פאזי ויעמוד בהספק שדורש המזגן לצורך קירור החלל. אם הנכם מתגוררים בבית ישן חשוב לבדוק לפני הרכישה שאכן יש לכם תלת פאזי בבית ונקודת כוח ישירה למזגן. אם תתקינו מזגן תלת פאזי על לוח חד פאזי, לא תיהיה אספקת כוח תקינה בבית ומרבית הסיכוים שהחשמל יקפוץ בתדירות גבוה עקב העומס. מזגן 4 כוח סוס

הכירו את המותגים המובילים במזגני 4 כ"ס

ערכנו מדגם קצר על כמה מחברות המיזוג המובילות בישראל ואלו הם מזגני הדגל של כל חברה בקטגוריית 4 כוחות סוס:

- מזגן 4 כוח סוס תדיראן דגם אלפא: בעל אפשרות שליטה מרחוק עם WIFI, טכנולוגיית אינוורטר, בעל 7 מהירויות קירור, עם גלאי נפח בחדר להפעלה כאשר קיים אדם בחדר בלבד, עם אוטו ריסטרט אשר משחזר את המצב הקודם של המזגן לאחר הפסקת חשמל, 3 אפשרויות תזמון בטיימר,  ציפוי הידרופילי.

- מזגן 4 כוח סוס של טורנדו TOP INV WIFI: נבחר למוצר השנה וזכה בפרס החדשנות בשנת 2022, בעל יכולת SELF CLEAN, מנקה את עצמו. אפשרות טורבו לקירור או חימום מהיר של החדר, גלאי נוכחות חכם (חיישן נפח), הגנה מפני מתח גבוה למדחס, בעל טכנולוגיית DC INVERTER אשר חוסכת בכ-50% מצריכת החשמל ומפחיתה לחות באופן משמעותי בעת חימום.

- מזגן אלקטרה פלטינום 4 כוח סוס: החסכוני ביותר בקטגוריית 4 כוחות סוס, עם צריכת חשמל של כ-1 ש"ח ללילה שלם, אפשרות תשלומים על המזגן כולל התקנה ואחריות מטעם אלקטרה, טכנולוגיית wifi ואינוורטר כמובן. משתמשים בVRF לחסכון מירבי בחשמל.

- כמו כן: לכל אחת מן החברות הנ"ל יש מזגן מיני מרכזי עם 4 כוחות סוס או מזגן רצפתי ולא רק מזגן עילי. ככה שניתן לבחור איזה מזגן אתם רוצים (כמובן שהעלויות שונות לחלוטין).