תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

לוח פיקוד למזגן

צריכים לתקן או להחליף את לוח הפיקוד למזגן? בעזרת מיזוגי תוכלו להזמין טכנאי שיבצע לכם החלפת קופסת פיקוד אוניברסלית למזגן מיני מרכזי או עילי, אשר תואמת את כלל המותגים כמו: אלקטרה, תדיראן, טורדנו ושאר החברות המובילות.

מה תפקידו של לוח הפיקוד במזגן?

לוח פיקוד למזגן אחראי על תפקוד המזגן, הוא זה שנותן את ההוראה למנוע האם לחמם או לקרר, באיזה מהירות לפעול וכמובן מתי להפעיל או לכבות את המזגן, כיום לכל מזגן יש לוח פיקוד שאליו מחוברת עינית המזגן, העינית עצמה מקבלת את הפקודה מהשלט ולאחר מכן שומעים את הצליל המוכר "ביפ", כאשר הפקודה נכנסת והמזגן "קיבל אותה".

 

כאשר מזגן אינו מגיב מרבית הפעמים מדובר על משהו הקשור לפיקוד או לחלק העינית או לשלט. אם נשרף לכם לוח הפיקוד ניתן להתקין אוניברסלי אשר תואם לכלל החברות ובעצם מבצע "מעקף" ובכך ניתן לשלוט במזגן אם שלט חלופי התואם את אותו הלוח.

 

לוח פיקוד למזגן מיני מרכזי

מחיר החלפת כרטיס פיקוד למזגן

מחיר החלפת כרטיס פיקוד למזגן נע בין 600 - 800 ש"ח למזגן עילי כשהמחיר כולל את את לוח הפיקוד עצמו. באמצעות השוואת מחירים תוכלו לקבל מחירים מעולים וזולים באופן משמעותי, נסו לבצע השוואה דרך פורטל מיזוגי, מצאו טכנאי מזגנים מומלצים וחסכו במחיר של חיבור כרטיס פירוק אוניברסלי למזגן.

 

מחיר החלפת לוח פיקוד למזגן בממוצע

מחיר החלפת לוח פיקוד למזגן בממוצע: 700 ₪

טווח מחיר גבוה 800 ₪

טווח מחיר נמוך 600 ₪

  • מחיר החלפת מזגן מיני מרכזי נע בין 800 - 1,800 ש"ח הערכה צריכה לכלול את לוח הפיקוד,עינית, רגשים סוללה ורגש אוויר חוזר וגם שלט למזגן.

לוח פיקוד אוניברסלי התואם לכלל החברות

במידה ונגמרה האחריות על המזגן שלכם או שיש לכם מזגן ישן (יותר מ-5 שנים) ולא ניתן למצוא חלקי חילוף תואמים, כיום ישנו פתרון עקיף אשר נקרא "לוח פיקוד אוניברסלי", הוא מותקן בתוך המזגן במקום הלוח הנוכחי שלכם שנשרף או נהרס, השוני היחיד שתרגישו יהיה בנראות השלט של המזגן שיהיה אחר מהמקורי. לוח מזגן אוניברסלי תואם לכלל החברות המובילות בשוק כמו: אלקטרה, תדיראן, טורנדו, אמקור, SAGA ועוד. הוא מתאים למזגן מיני מרכזי ולמזגן עילי וגם רצפתי.

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

לתקן את לוח הפיקוד או לרכוש ולהתקין חדש?

לוח פיקוד למזגן מורכב מכמה חלקים, יש את העינית ויש את שאר הפיקוד - במרבית המקרים ניתן להחליף עינית בלבד והעלות בהחלט תיהיה זולה יותר מאשר החלפה של כל הלוח, אך לעיתים נשרף לוח הפיקוד והפתרון היחיד הוא החלפה שלו, החלפתו בעצם דורשת פירוק של הישן והתקנה של הלוח החדש. אז למעט מקרים שניתן לתקן באמצעות החלפת עינית, שאר המקרים יהיו החלפה בלבד.

שאלות נפוצות

כרטיס הפיקוד של האינוורטר נפגע, האם ניתן לתקן?

לרוב תיקון כרטיס אינוורטר לא מומלץ מפני שעלות התיקון תהיה בערך כמו עלות ההחלפה ולכן פשוט מחליפים.


איך ניתן לחסוך במחיר החלפת לוח פיקוד למזגן?

עם פורטל מיזוגי תוכלו לבצע השוואת מחירים שעוזרת לחסוך עד 39% במחיר ההחלפה.