תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

טכנאי מזגנים בתל אביב

מחפשים אחר שירותי מיזוג אוויר באזור תל אביב - יפו? בעזרת פורטל 'מיזוגי' תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר של טכנאי מזגנים בתל אביב וגם של מתקינים אשר יספקו לך שירות תיקונים והתקנה לכל סוג של מזגן. המשיכו לקרוא ולמדו על סוגי התקלות הנפוצות במזגנים והדרכים לפתרונם ומידע חיוני נוסף.

מהו מחיר ביקור שטכנאי מזגנים בתל אביב גובים?

מחיר ביקור טכנאי מזגנים באזור תל אביב נוהגים לגבות נע בין 150 - 250 ש"ח והוא כולל הגעה לצורך אפיון תקלה או תיקון של תקלה פשוטה, ללא החלפה של רכיבים. במידה והטכנאי יצטרך להחליף רכיב אחד או יותר - מחיר הרכיב יתקזז מעלות הביקור.

 

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מזגנים בתל אביב

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מזגנים בתל אביב: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

מה הדחיפות לטפל במזגן שמטפטף?

מקרים בהם מזגן מטפטף עשויים להעיד על בעיה במסלול הניקוז של מי המזגן ממנו אל מחוץ לבית שלכם. הדבר בד"כ קורה בגלל מזגן שצבר כמות גדולה של אבק וליכלוך בתוך חור וצינור הניקוז אך לא רק. טכנאי מזגנים בתל אביב יוכל לפתור את בעיית ההסתימה בניקוז המזגן ע"י ניקוי היקפי של המזגן.

 

שימו לב שאי טיפול במצב עשוי לגרום במצטבר להרס של הקיר והריהוט באזור שמתחת למזגן ואף לחוסר תפקוד של המזגן.

 

דחיפות לטיפול במזגן מטפטף:

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

מהן התקלות הנפוצות במזגנים?

במזגן כמו בכל מכשיר חשמלי אחר קיימות אינספור תקלות שונות, שניתנות לטיפול ע"י בעל מקצוע מתאים (טכנאי מזגנים כמובן) - להלן התקלות הנפוצות שטכנאי מזגנים בתל אביב מרבים להיתקל בהם:

  • חוסר גז - חוסר בגז יאפיין מקרים של מזגנים 'עייפים' שלא מספקים עוצמת קירור או חימום כמו בעבר. הגז במקרה זה הוא כמו דלק במכונית - אם יש חוסר בו, הרכיבים יחדלו מלעבוד בצורה תקינה.
     
  • מזגן מרעיש - מזגנים עשויים להפיק רעשים שונים, שבמרבית המקרים, הדבר יעיד על הימצאות תקלה שרק תלך ותחמיר אם לא תדאגו לטפל בה.
     
  • מזגן מטפטף - אז כמו שכבר הצגנו למעלה - מזגן שמטפטף עשוי להעיד על צינור ניקוז שנסתם בגלל הצטברות של ליכלוך בו. סיבה נוספת לטיפטוף במזגן היא בגלל התקנה של המכשיר בצורה עקומה, שלא מאפשרת למזגן לנקז את המים לחור הניקוז או לחילופין בגלל מזגן שקפא קודם לכן ומפשיר כעת.
     
  • המזגן לא נדלק - אם באתם להדליק את המזגן והוא מצדו לא נדלק וזאת על אף שהוא מחובר לחשמל, הדבר עשוי להעיד על תקלה בעינית המזגן. העינית היא זו שלוקחת את ההוראות שהשלט משדר לאחר שלחצתם עליו. במקרה בו העינית מקולקלת - המזגן יחדול מלהגיב.

 

טכנאי מזגנים בתל אביב

מחירון תיקון מזגנים בתל אביב

מתחת נציג מחירי תיקון של מזגנים כפי שטכנאי מזגנים בתל אביב נוהגים לגבות. קחו בחשבון שהמחירים שנציג הינם משוערים ושבעל המקצוע עשוי לגבות מחיר שונה ובהתאם למקרה.

מחירון תיקון מזגנים בתל אביב

כמה עולה תיקון מזגן שלא מוציא אוויר?

החלפת כבל או מדחס למזגן שתלוי על הקיר (עילי).


600 - 900 ש"ח
מילוי גז למזגן

המחיר כולל מילוי של המזגן בגז ובדיקה הימצאות דליפת גז במידת הצורך.


400 - 650 ש"ח
ניקוי מזגן בתל אביב

מחיר לניקוי מזגן עילי, כולל טיפול מונע נגד עובש והסרת ריח רע במזגן.


250 - 400 ש"ח
החלפת עינית

החלפת עינית במזגני עילי ומיני מרכזיים.


250 - 400 ש"ח
החלפת צינור ניקוז

המחיר כולל את העבודה ואת צינור הניקוז החדש למזגן שלכם.


300 - 450 ש"ח
ניקוי תעלת ניקוז

ניקוי של תעלת הניקוז במזגן מטפטף.


250 - 450 ש"ח

הדפס מחירון

מחירון התקנת מזגנים בתל אביב

כאן נציג מחירי התקנת מזגנים שמתקיני מזגנים מומלצים בתל אביב נוהגים לתמחר בהם:

מחירון התקנת מזגנים בתל אביב

התקנת מזגן 2.5 כוחות סוס

התקנת מזגן עילי מהדגמים החדשים של אלקטרה, כולל מחיר המזגן.


4,400 - 5,200 ש"ח
התקנת מזגן אינוורטר 3 כוחות סוס

מחיר למזגן עילי של טורנדו, כולל התקנה.


4,200 - 6,100 ש"ח
התקנת מזגן מיני מרכזי

התקנת מזגן מיני מרכזי, כולל חציבה, ללא עבודות גבס או שווי המזגן עצמו.


3,500 -4,500 ש"ח
התקנת מזגן רצפתי

התקנת מזגן רצפתי משומש או חדש. 


350 - 500 ש"ח

הדפס מחירון

דרכי תיקון מזגנים ע"י טכנאי מזגנים בתל אביב

כאן נסביר כיצד טכנאי מזגנים בתל אביב עשויים להביא לפתרון התקלה במזגן שלכם. 

  • פתרון לחוסר גז במזגן - טכנאי מזגנים בתל אביב יברר תחילה אם קיימת נזילת גז במזגן שלכם לפני שימלא אותו בגז חדש. דליפות גז מהמזגן מתרחשות עקב התקנה לקוייה של המזגן.
     
  • פתרון למזגן מרעיש - סיבה לרעשים במזגן נובעת ממגוון רחב של סיבות, שהנפוצות הן הימצאות ליכלוך במדחס, במקרה כזה טכנאי המזגנים יוכל לנקות אותו מהליכלוך שמוביל לרעש. אם מדובר ברעשי טרקטור - הדבר עשוי להעיד על שחיקה של גומיית המאיץ ובמקרה כזה הטכנאי יוכל להחליפה בחדשה ובכך לפתור את הבעיה. קיימים מקרים בהם סוג הרעש נשמע כפיצוץ של ממש, הנגרם במקרים בהם קרח נמס במזגן (לרוב אחרי שמזגן קופא). במקרה כזה גם תוכלו להבחין בטיפטופי הקרח. טכנאי מזגנים בתל אביב יוכל להסיר את שאריות הקרח בתוך המזגן ולנקות את הנוזלים.
     
  • פתרון למזגן מטפטף - כאן הדבר עשוי להעיד הן על הצטברות ליכלוך בחור וצנרת הניקוז והן בגלל קרח שנמס מהמזגן. בשני המקרים הפתרון הנפוץ הוא ניקוי מקיף של המזגן.

מהו גודל המזגן הנכון בהתאם לגודל החדר?

לפני שאתם רצים להיעזר בטכנאי מזגנים בתל אביב, כדאי שתבינו מהו גודל המזגן המתאים לכם. לשם כך תצטרכו קודם להבין מהו גודל החדר שבו תהיו מעוניינים להתקין אותו. לדוגמה, אם מזגן 1 כוח סוס מתאים לחדר שינה בנפח 15 מ"ר, מן הסתם שלא יהיה לכם צורך לשלם יותר על מזגן 2 ו - 3 כוחות סוס. בטבלה מתחת נסביר על כך בצורה פשוטה יותר:

 

גודל חדר גודל מזגן מומלץ
חדר שינה (15 מ"ר) 1 כוח סוס
חדר גדול (25 מ"ר) 2 כוח סוס
סלון (40 מ"ר) 3 כוח סוס
4 חדרים מיני מרכזי 4 כוח סוס

בצעו השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים בתל אביב

טרם תסגרו עם טכנאי המזגנים מתל אביב שמצאתם על המקרר, חשבו שוב - האם לקבל הצעת מחיר אחת זאת הדרך הנכונה? למה לא לבדוק באינטרנט, למה לא לבצע השוואת מחירים בין כמה נותני שירות שונים על מנת לברר מהם המחירים הריאלים והנכונים בשוק? ואם נספר לכם שברגע שתבצעו השוואת מחירים תוכלו גם לחסוך בעלויות ולקבל את אותו השירות בפחות כסף, לא תעשו זאת?

 

בעזרת מיזוגי הפורטל הגדול בתחום מיזוג האוויר תוכלו באופן מיידי לקבל בחינם וללא התחייבות עד 3 טכנאי מזגנים בתל אביב והסביבה, ביניהם תוכלו לברר מחירים עוד בשיחת הטלפון וכך לבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם מבלי להתפשר על טיב השירות ומבלי לבזבז זמן יקר על חיפושים.

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

מהי צורת ההתנהלות מול מתקין מזגנים בתל אביב?

ע"מ לאפשר לכם לאתר מתקיני מזגנים מומלצים בתל אביב שיבצעו את עבודת ההתקנה בצורה הגונה ומקצועית, נמליץ לכם לברר מספר דברים כמו נסיון, מחיר ואחריות - נסביר:

  • נסיון - בתחום המיזוג חשוב ביותר להעסיק מתקין מזגנים בתל אביב שמחזיק בותק של כמה שנים לפחות, דבר שברוב המקרים יצביע על כך שהוא צבר יותר התנסות בעבודות השונות ושהסיכוי שיבצע עבודה בצורה לקוייה הוא נמוך. התקנה של מזגן בצורה לקוייה עשויה להוביל בין היתר לנזילת מים בבית וגם לבריחה של גז לכן חשוב להקפיד על מתקין בעל נסיון.
     
  • מחיר - המנעו מלהזמין לביתכם 'מתקינים' שמשווקים את השירות שלהם במחיר זול בפער מיתר מתקיני המזגנים בתל אביב. לרוב הדבר יוביל לכך שהאדם יגיע לבית שלכם וימצא דרך לייקר את מחיר העבודה שפרסם מלכתחילה. קיבלתם מחיר נמוך בפער? זה אמור להדליק לכם נורה אדומה, כנ"ל לגבי מחיר גבוה בפער מהמתחרים. 
     
  • אחריות - כמו שכבר ציינו קודם, אחריות בגין התקנת מזגנים בתל אביב נעה בין 2 - 4 שנים המתייחסים לעבודת ההתקנה. בקשו עוד לפני תחילת ההתקנה הצהרה על אורך האחריות ומה היא כוללת בכתב. אל תסתפקו במילה שבעל פה.
     
  • תושבת המזגן - תושבת היא החלק שמחזיק את החלק החיצוני של המזגן מחוץ לבית בצדו. עליכם לוודא היטב שהמתקין משתמש בתושבת שעברה אישור של מכון התקנים ואכן מחזיקה בתו תקן ישראלי. קיימים חאפרים שמנסים לחסוך בעלויות על חשבונכם ומשתמשים בתושבות שמיוצרות בעזה. מדובר בתושבות זולות ושאינן בטיחותיות ואף יכולות להוביל להתרסקות המזגן לקרקע ולפגיעה בציבור.
     
  • השוו מחירים - כדי לאפשר לכם להשיג מתקין מזגנים מומלץ בתל אביב, נמליץ לכם להשאיר פרטים בטופס המצורף מתחת ותוכלו לקבל ישירות לנייד עד 3 מתקיני מזגנים מומלצים בתל אביב, ביניהם תוכלו להשוות במחירי התקנה עוד בשיחת הטלפון וכך לבחור בהצעה שמתאימה ביותר עבורכם. השירות ניתן ללא התחייבות מצדכם ובחינם.
     
  • מתגוררים באזור אחר במרכז? דרך פורטל מיזוגי ניתן להשיג טכנאי מזגנים בכל אזור המרכז.

שאלות ותשובות בנושא תיקון מזגנים בתל אביב

איך לאתר טכנאי מזגנים בתל אביב?

השאירו פרטים בטופס המצורך וקבלו מפורטל מיזוגי בחינם עד 3 טכנאי מזגנים בתל אביב, שביניהם תוכלו לברר מחירי עבודה עוד בשיחת הטלפון וכך לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר.


איך לבחור במזגן?

בחירת מזגן נעשית לפי גודל החדר. ודאו קודם מהו גודל החדר שאתם מעוניינים להתקין בו את המזגן וכך תדעו את הגודל המתאים עבורו. הרחבנו על כך במאמר.