תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

טכנאי מזגנים בקרית אונו

המזגן התקלקל? זקוקים לעזרה מקצועית בתיקונו? או שאולי אתם מחפשים בעל מקצוע שיעזור לכם להתקין מזגן חדש בבית? פורטל מיזוגי מאפשר לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות מבעלי מקצוע בתחום המזגנים הפועלים בקרית אונו והסביבה.

איך מוצאים טכנאי מזגנים מומלץ בקרית אונו?

לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגנים לתיקון המזגן שלכם, אנו ממליצים לבדוק בראש ובראשונה מה המחיר שגובה בעל המקצוע עבור השירות. בנוסף, כדאי לבדוק מול טכנאי מזגנים בקרית אונו מה הם תנאי התשלום והאם משלמים על השירות בתחילתו של התהליך או בסיומו.

 

העדיפות היא כמובן לשלם רק לאחר ביצוע העבודה או הטיפול בתקלה, כאשר אתם רואים האם העבודה אכן הושלמה לשביעות רצונכם. דבר נוסף ששווה לבדוק הוא האם יצא לבעל המקצוע שאותו הזמנתם לתקן את סוג המזגן הספציפי שיש אצלכם.

 

על אף שהמערכת עצמה זהה ברוב המזגנים, יש הבדל בין מיקום הרכיבים בין מזגן למזגן ולכן כדאי למצוא טכנאי מזגנים בקרית אונו שכבר התנסה בתיקון המזגן מהדגם והחברה שיש אצלכם בבית. באמצעות מיזוגי תמצאו טכנאי מזגנים שמתמחים במזגני אלקטרה, טורדנו, תדיראן וכל סוג דגם שיש לכם.

 

טכנאי מזגנים בקרית אונו

תיקון מזגנים בקרית אונו לכל סוגי התקלות

עם פורטל מיזוגי תוכלו להזמין טכנאי לתיקון מזגנים בקרית אונו לכל סוגי התקלות. הנה כמה סוגי תקלות נפוצים ומה יכול להיות הפיתרון שלהן:

 

תקלה במזגן פיתרון לתקלה
שלט לא מגיב החלפה של עינית למזגן
המזגן מוציא ריח רע ניקיון פילטרים וייבוש ראוי
הנורה מהבהבת במזגן ניתוק וחיבור המזגן מהחשמל
מזגן לא מקרר את החדר מילוי גז מזגנים

כמה עולה להזמין טכנאי למזגן בקרית אונו?

המחיר עבור תיקון המזגן משתנה על סמך התקלה שאתם חווים. בטבלה המצורפת כאן, תוכלו לראות דוגמאות לעלויות של תיקון המזגן תוך פירוט התקלה הספציפית או הרכיב שאותו נדרש להחליף.

מחירון תיקון תקלות במזגן בקרית אונו

כמה צפויה לעלות החלפה של עינית במזגן?

מחיר מדויק יקבע לפי סוג המזגן.


200 - 400 ש"ח
החלפת גומיות במנוע המזגן

גומיות שמטרתן למנוע רעשים במזגן.


150 - 280 ש"ח
מילוי גז במזגן על ידי טכנאי מקצועי

כולל טיפול ואיתור דליפה.


400 - 600 ש"ח
החלפה של חיישן טמפרטורה במזגן

כולל את עלות החיישן החדש.


300 - 400 ש"ח
כמה עולה להחליף קבל תקול במזגן?

טיפול והחלפה של קבל תקול במזגן.


400 - 700 ש"ח
כמה עולה התקנה של מזגן מיני מרכזי?

מחיר מזגן מיני מרכזי כולל התקנה.


10,000 - 13,500 ש"ח

הדפס מחירון

כך תמצאו טכנאי מזגנים בקרית אונו בזול

בשביל למצוא טכנאי מזגנים זול בקרית חשוב להבין שהצעת המחיר שתקבלו מטכנאי מזגנים לא בהכרח תהיה זהה בין כל טכנאי המזגנים. כמובן שיש חשיבות לסוג המזגן שאתם צריכים להתקין ולסוג התקלה, אבל שני טכנאי מזגנים שונים יכולים לתת לכם הצעת מחיר שונה על תיקון או התקנה זהה.

 

לכן פורטל מיזוגי דואג לעזור לכם לבצע השוואת מחירים. התקשרו או השאירו פרטים בטופס המצורף וקבלו עד 3 הצעות מחיר מטכנאי מזגנים בקרית אונו לצורך תיקון או התקנהת המזגן שלכם. ככה תוכלו להתחיל את השוואת המחירים בקלות.

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

לפני התקנת מזגנים בקרית אונו חשוב לבדוק

אחד הדילמות בעת התקנת מזגנים בקרית אונו היא ההבנה של איזה גודל מזגן מתאים לסוג החדר שלכם. בגדול נגיד לכם שלחדר שינה מזגן 1 כוח סוס יספיק לכם, סלון קטן (25 מ"ר) תסתפקו במזגן 2 כוח סוס ולדירת 4 חדרים מומלץ להזמין מזגן מיני מרכזי עם 4 כוח סוס.

 

בנוסף לפני שאתם מזגנים מתקין מזגנים בקרית אונו כדאי להבין איזה מותג ואיזה דגם אתם רוצים להזמין, שזה בהתאם לתקציב שלכם. מבחינת אמינות, מזגן תדיראן הוא המזגן המומלץ על ידי מיזוגי, אבל לרוב המחירים שלהם גם גבוהים יותר, לכן תכנון התקציב מבעוד מועד הוא חשוב.