תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

טכנאי מזגנים בצפון

דרך פורטל 'מיזוגי' ניתן לבצע השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים בצפון ולמצוא טכנאי או מתקין במחירים נמוכים ומשתלמים למדי. השאירו פנייה עוד היום ותוכלו לחסוך עד 39% במחיר השירות.

טכנאי מזגנים בצפון מוצאים דרך 'מיזוגי'

רבים מאיתנו אשר מתחילים בתהליך של חיפוש בעל מקצוע בתחום מיזוג האוויר, מתקשים להחליט באיזה בעל מקצוע לבחור בסופו של התהליך. באמצעות אתר מיזוגי, ניתן לבצע השוואת מחירים קלה ונוחה למדי ולבחון הצעות מחיר של טכנאי מזגנים בצפון.

איך זה עובד? משאירים פנייה באתר שלנו או מתקשרים למספר המופיע בראש העמוד, אנחנו יוצרים איתכם קשר ומבינים מה בדיוק אתם מחפשים ולאחר מכן מעבירים את הפנייה שלכם לבעלי מקצוע אמינים ומקצועיים שעובדים איתנו ומעניקים שירות תיקון או התקנה של מזגנים בצפון.

 

טכנאי מזגנים בצפון

מחיר להזמנת טכנאי מזגנים בצפון

המחיר הממוצע להזמנת טכנאי מזגנים בצפון הוא 200 ש"ח. הטווח נע בין 150 ל-250 ש"ח בממוצע ומתייחס לעבודות פשוטות יחסית. במידה ותתבצע עבודה יקרה יותר, עלות הביקור תהיה מגולמת בתוך המחיר הכולל שיסופק בהצעת המחיר.

 

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מזגנים בצפון

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מזגנים בצפון: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

מחירון תיקון מזגנים בצפון הארץ

להלן מספר דוגמאות לעבודות שבוצעו באזור הצפון. נציין כי המחיר לתיקון מזגנים בצפון משתנה בהתאם לדגם המזגן וגם כתוצאה משיקולים נוספים כגון מועד הזמנת השירות וסוג התקלה.

 

מחירון תיקון מזגנים בצפון

עלות החלפת עינית במזגן?

המחיר משתנה בהתאם לדגם המזגן וסוגו.


200 - 400 ש"ח
מחיר מילוי גז במזגן

לרוב כולל איתור דליפת גז ותיקונה.


400 - 450 ש"ח
מה המחיר להחלפת חיישן טמפרטורה במזגן?

החלפה של חיישן טמפרטורה


300 - 400 ש"ח
החלפה של גומיות במנוע המזגן

החלפת גומיות למניעה של רעשים.


150 - 280 ש"ח
כמה יעלה להחליף מאיץ תקול במזגן?

המחיר הוא עבור החלפת מאיץ במזגן עילי 3 כ"ס.


500 - 600 ש"ח
עלות התקנת זוג דמפרים במזגן

מחיר דמפר למזגן (בודד) הוא בממוצע 700 ש"ח.


1200 - 1500 ש"ח

הדפס מחירון

תקלות נפוצות במזגנים באזור הצפון:

יש לכם תקלה במזגן? רגע לפני שאתם מזמינים טכנאי, כדאי שתכירו את התקלות הנפוצות שמתרחשות כיום במזגנים ותוכלו להזמין טכנאי מזגנים באזור הצפון לטיפול בבעיה.

  • המזגן לא מקרר: קרה לכם שהמזגן רק הוציא אוויר אבל לא קירר? ייתכן שחסר גז במזגן או אפילו שקיימת בעיה במדחס. יחד עם זאת קיימות סיבות נוספות למצב בו מזגנים לא מקררים וכדאי תמיד להזמין טכנאי שיאבחן את הסיבה המדויקת לתקלה.

  • רעשים מהמזגן: עוד פעם המזגן מתחיל להשמיע קולות של טרקטור? ייתכן שיש חלק פלסטיק שצריך לתקן מאחר והוא מרעיש בעת העבודה של המזגן והוצאת הקור אך ייתכן ומדובר במצב בו רעשים במזגן נגרמים בעקבות העובדה שהפילטרים של המזגן מלוכלכים ואף בשל מחסור בגז.

  • ריח לא טוב מהמזגן: ישנם מספר סוגים של ריחות שהמזגן עשוי להוציא (ריח שרוף, ריח של גז ועוד) אך הנפוץ בהם הוא ריח של עובש מהמזגן אשר נגרם בדרך כלל בשל העובדה שהפילטרים מלוכלכים. מבלי קשר להזמנת הטכנאי, כדאי גם לקרוא על איך לנקות את המזגן בצורה טובה במדריך שהכנו באתר.

  • המזגן פשוט לא מגיב ולא נדלק: בין הסיבות הנפוצות לתקלה הן קצר חשמלי, או תקלה בעינית של המזגן הדורשת את החלפתה.
     
  • המזגן מטפטף: ייתכן וחסר גז במזגן, מה שמוביל להיווצרות של קרח שהופך למים בסופו של דבר. כמו כן, הטפטוף עשוי להיגרם בעקבות סתימה בצינור הניקוז.

לא מצאתם את התקלה שאתם חווים כעת? היכנסו אל עמוד תקלות במזגנים ומצאו מידע נוסף אודות התקלות השונות.

אלו הם אזורי השירות המרכזיים בצפון:

חשוב לדעת שתוכלו למצוא שירות בכל ערי הצפון החל מהערים הגדולות וזה כולל טכנאי מזגנים בחיפה, נהריה, צפת וכרמיאל ועד לערים ויישובים קטנים יותר. ניתן לבצע התקנות מורכבות של מספר מזגנים גם בבתים וגם במשרדים ואפילו בעסקים וחברות. חשוב לבחור בטכנאי המתגורר קרוב לאזור מגוריכם וזאת מאחר והעלות תהיה זולה משמעותית מאשר הזמנה של טכנאי מאזור רחוק יותר אשר יחייב אתכם גם על עלויות הנסיעה והדלק.

 

אזורי שירות נפוצים בצפון הארץ:

התאימו את המזגן לגודל החדר שלכם

חשוב לבצע התאמה של גודל המזגן לגודל החדר ובמידה ומדובר על חדר קטן, למשל חדר שינה, ההמלצה היא על התקמת מזגן עילי של 1 כוח סוס. במידה ומדובר על חדר בינוני אשר גודלו הוא כ-25 מ"ר, נמליץ על מזגן 2 כ"ס. בחדרים גדולים יותר כמו למשל חדרי סלון, נרצה להתקין מזגן של 3 או 3 וחצי כוח סוס.

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

משווים בין טכנאי מזגנים בצפון וחוסכים בענק

באמצעות פורטל מיזוגי, תוכלו לבצע השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים בצפון. ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות מבלי להתחייב לעבודה עם טכנאי מזגנים כזה או אחר. בנוסף, תוכלו להיכנס לעמוד מחירון המזגנים ולקבל דוגמאות לעלויות של העבודות השונות וכך, להגיע מוכנים יותר.

האם נהוג לספק אחריות על התקנת מזגן?

על התקנה של מזגן חדש, תוכלו לקבל כ-5 שנות אחריות בממוצע. שימו לב כי משך תקופת האחריות משתנה בין מתקין למתקין וכתוצאה מהחברה והדגם של המזגן שרכשתם ולכן הקפידו לוודא זאת מראש.

 

תקופת האחריות הממוצעות להתקנת מזגנים בצפון:
6 שנות אחריות 5 שנות אחריות 4 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

דגשים חשובים לפני התקנת מזגנים בצפון

הדבר החשוב ביותר כאשר מתקינים מזגן חדש הוא הבנה של הצרכים שלכם. כמה אנשים מתגוררים בבית ומה גודלו של החדר? היכן תרצו להתקין את המזגן ומה התשתית הקיימת כעת? כל אלו שאלות שחייבות להישאל על ידי טכנאי מזגנים בצפון וזאת כבר בשיחת הטלפון הראשונה. בנוסף, כדאי לוודא שהטכנאי יכול לרכוש בעבורכם את המזגן מאחר ובמקרים רבים הוא יוכל להשיג מחירים נוחים הרבה יותר מאשר רכישה שתבצעו בעצמכם.

מחירים להתקנת מזגנים בצפון הארץ

מתכננים להתקין מזגן בקרוב? הנה דוגמאות למחירים בעבור התקנת מזגנים בצפון, כולל פירוט סוג המזגן:

 

מחירון להתקנת מזגנים בצפון

כמה עולה להתקין מזגן רצפתי?

המחיר משתנה בהתאם לגודל המזגן.


400 - 550 ש"ח
מחיר להתקנת מזגן אינוורטר

מתייחס להתקנה של מזגן 1 כוח סוס.


450 - 700 ש"ח
העברת מזגן מחדר לחדר

רלוונטי להעברה מחדר לחדר באותו הבית.


500 - 1,000 ש"ח
התקנת מזגן 2 כוח סוס

מתייחס למזגן 2 כוח סוס של אלקטרה.


4.500 - 5,200 ש"ח
כמה עולה להתקין מזגן 6 כוח סוס?

כולל התקנה ורכישה של המזגן.


5,050 - 8,650 ש"ח

הדפס מחירון

תדירות מומלצת לניקוי מזגן בצפון

ניקוי מזגנים בצפון חייב להתבצע כל מספר שנים במטרה לשמור על אוויר נקי ברחבי הבית. לאורך השנים, המזגן צובר לכלוך רב אשר עשוי לגרום לחידקים, לכלוך ופטריות. את הניקוי תוכלו לעשות בעצמכם או להיעזר בשירות חיצוני ולהזמין בעל מקצוע אשר יבצע זאת בעבורכם. מומלץ לבצע ניקוי יסודי של המזגן אחת כל 4 או 5 שנים ובנוסף לכך לבצע ניקוי של הפילטרים אחת לחצי שנה.

 

כל כמה זמן כדאי להזמין ניקוי מזגנים מקצועי?
4.5 שנים
5 שנים משך זמן 4 שנים

איך לבחור טכנאי מזגנים מומלץ בצפון?

כאשר בוחרים טכנאי מזגנים בצפון, כדאי לבדוק מספר פרמטרים חשובים:

  • תנאי תשלום: מלבד בירור אודות מחיר השירות, כדאי גם לבדוק מה תנאי התשלום. לא נהוג לשלם על כל העסקה מראש, בעיקר כאשר מדובר על התקנת מזגן חדש. אם הטכנאי דורש את כל הסכום טרם תחילת העבודה, כדאי לשקול את המשך ההתקשרות עימו.
     
  • אחריות: כפי שהסברנו קודם לכן, אחריות היא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בעת חיפוש טכנאי מזגנים מומלץ בצפון. האחריות יכולה לכסות מגוון רחב של תקלות ולחסוך לנו כסף רב בהמשך. בדקו מה האחריות שהטכנאי מספק על עבודת ההתקנה שביצע.
     
  • זמינות: האם הטכנאי זמין להעניק לכם את השירות בזמן הקרוב? במידה ומדובר על תיקון תקלות במזגנים, ישנה חשיבות מכרעת למועד הגעתו של הטכנאי ובמקרים רבים זהו הפרמטר הראשון שנרצה לבדוק.

דחיפות לטיפול בדליפת גז במזגן

אם יש לכם דליפה של גז מהמזגן, המזגן לא יעבוד כמו שצריך. הקירור יהיה חלש וייתכן שהמזגן יתחיל לטפטף מים כעבור זמן מה. לכן, חשוב לטפל בדליפת הגז כמה שיותר מהר והדרך לעשות זאת היא על ידי הזמנת טכנאי מזגנים בצפון למילוי גז במזגן, איתור הדליפה וסגירתה.

 

דחיפות לטיפול בדליפת גז במזגן

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

תיקון מזגנים בצפון - עבודות נפוצות:

אלו הם התיקונים הנפוצים ביותר שמתבצעים על ידי טכנאי מזגנים בצפון הארץ:

 

החלפת עינית במזגן: העינית אחראית על קבלת הפקודות מהשלט של המזגן ובמידה והמזגן שלכם לא נדלק, ייתכן שזו הבעיה. תיקון שכזה צפוי לעלות כ-500 ש"ח בממוצע, כתלוי בדגם הספציפי.

 

החלפת תריס במזגן: בין אם מדובר על החלפת תריס במזגן עילי או במזגן מיני מרכזי, מומלץ לא לעשות זאת לבד אלא להיעזר בטכנאי מזגנים מקצועי ומיומן. המחיר אגב, נע בין 200 ל-500 ש"ח בממוצע.

 

החלפת משאבת חום: אם המזגן לא מחמם, ייתכן מאוד כי יש בעיה במשאבת החום שלו. אומנם קיימת האפשרות שהטכנאי יאלץ להחליף את כל המזגן אך לפני כן מומלץ לבדוק לגבי המשאבה בלבד. מחיר החלפת המשאבה נע בין 900 ל-1,300 ש"ח בממוצע.

 

החלפת לוח הפיקוד במזגן: מחיר החלפת לוח פיקוד נע בין 600 ל-800 ש"ח (במזגן עילי) ובמידה והלוח נשרף לא יהיה מנוס מהחלפתו. רכיב זה אחראי על תפקוד המזגן ואליו מחוברת העינית.

שאלות על התקנה ותיקון מזגנים בצפון

רגע לפני שניפרד, ריכזנו כמה שאלות חשובות בנושא של התקנה ותיקון מזגנים בצפון:

האם טכנאי מחשבים בצפון רוכש עבורי את המזגן?

לא בהכרח, תלוי במה שתסכמו איתו. רוב הטכנאים יוכלו לרכוש עבורכם את המזגן תוך קבלת מחיר אטרקטיבי למדי.


האם דגם המזגן משפיע על מחיר העבודה?

בוודאי. דגם וגודל המזגן ישפיעו על מחיר העבודה מאחר ומחיר הרכיבים ישתנה.