תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

טכנאי מזגנים במודיעין

מחפשים בעל מקצוע להתקנה של מזגן? דרך פורטל מיזוגי תוכלו למצוא מענה עבור התקנה של כל סוגי המזגנים (כולל מזגן עילי) וגם תיקון של תקלות מסוגים שונים.

צריכים טכנאי מזגנים במודיעין? השוו וחסכו!

בפורטל מיזוגי משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מטכנאי מזגנים במודיעין בקלות ובמהירות! כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר זה להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל את הצעות המחיר עוד באותו היום!

 

טכנאי מזגנים במודיעין

כמה עולה תיקון מזגנים במודיעין?

בשביל לסייע לכם בהבנה של טווח המחירים הנהוג, ריכזנו תקלות נפוצות ואת המחיר עבור תיקונם. שימו לב כי המחירים עשויים להשתנות בין בעל מקצוע אחד לשני בעקבות שיקולים כאלה ואחרים.

עלות תיקון תקלות במזגן במודיעין

כמה עולה להחליף עינית במזגן?

עבור מזגנים מסוגים שונים.


200 - 400 ש"ח
מחיר עבור מילוי גז במזגן

כולל בדיקה ואיתור של הדליפה במזגן.


400 - 650 ש"ח
תיקון מזגן חלון מרעיש

בדיקה מקיפה ואיתור התקלה.


300 - 450 ש"ח
ניקוי מזגן להסרת עובש

ניקוי עובש במזגן מתבצע באמצעות קיטור.


250 - 450 ש"ח
החלפה של חיישן טמפרטורה

כולל את מחיר החיישן החדש והתקנתו


300 - 400 ש"ח
כמה עולה להחליף את המאיץ במזגן?

החלפת מאיץ למזגן 2 כוח סוס.


500 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

מהו מחיר ביקור טכנאי מזגנים במודיעין והסביבה?

מחיר ביקור טכנאי מזגנים במודיעין הוא 200 ש''ח בממוצע. טווח המחירים נע בין 150 - 250 ש''ח והוא עשוי להשתנות בין טכנאי המזגנים השונים ובעוד כמה פרמטרים שונים. בנוסף, חשוב לציין שהמחיר אינו כולל טיפול בתקלה אלא אך ורק ביקור.

 

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מזגנים במודיעין

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מזגנים במודיעין: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

האם יש אחריות על התקנת מזגן במודיעין?

טכנאי מזגנים נוהג לתת אחריות על התקנת מזגן במודיעין ל-5 שנים בממוצע. יש לציין שזמני האחריות עשויים להשתנות בין המתקינים השונים, בנוסף, יש לציין שהאחריות היא על ההתקנה בלבד ולא על המזגן עצמו ורכיביו, במידה וישנה תקלה במזגן, היבואן הוא זה שנותן אחריות.

 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
6 שנות אחריות 5 שנות אחריות 4 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

תיקון מזגנים במודיעין - התקלות הנפוצות ביותר

על אף שבחלק מהמקרים, תוכלו לטפל בתקלה באופן עצמאי, תמיד כדאי להזמין בעל מקצוע שיעשה עבודה מקיפה ויפתור את התקלה על הצד הטוב ביותר.

 

ברוב המקרים ביקור סטנדרטי לצורך תיקון מזגנים במודיעין עילית והסביבה (לרבות מכבים רעות) לוקח בממוצע כשעה או שעתיים וזאת במידה ולא נדרשת החלפה מלאה של המערכת. תוכלו למצוא דרך האתר שלנו מענה מקיף לפתרון תקלות נפוצות במזגן מכל סוג:

  • ריח מוזר מהמזגן: מצב בו יש ריח רע מהמזגן של עובש או אפילו ריח שרוף שעשוי להצביע על בעיה באחד מהרכיבים הפנימיים.
     
  • מזגן שאינו מגיב: המזגן לא מגיב לשלט, אינו נדלק או נכבה. בהנחה ולא מדובר בתקלה הקשורה לסוללות השלט, הבעיה לרוב תהיה קשור לעינית עצמה.
     
  • המזגן לא מחמם או לא מקרר: או במקרים מסוימים מבצע את הפעולה בצורה חלקית (כמו למשל קירור לסירוגין) 

​יש כמובן תקלות רבות נוספות במזגנים, שהטכנאים שתמצאו דרך האתר מטפלים בהם ותוכלו למלא את הפרטים בטופס המצורף כאן ולהשאיר לנו פניה עם פירוט התקלה שאתם חווים ונשמח לסייע לכם.

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

התיקונים הנפוצים ביותר של טכנאי מזגנים במודיעין

אלו התיקונים הנפוצים ביותר שטכנאי מזגנים במודיעין מבצע:

  • תיקון לוח פיקוד של המזגן - תפקידו של לוח הפיקוד במזגן הוא לדאוג לכל תפקוד המזגן. במידה ולוח הפיקוד תקול, ברוב המקרים המזגן לא יפעל או לא יעבוד טוב. בכל מקרה, במידה וישנה תקלה בלוח הפיקוד, יש להחליפו בהקדם על מנת להימנע מתקלות נוספות שיגרמו בעקבות התקלה בלוח הפיקוד.
     
  • מילוי גז - המזגן לא מקרר או לא מחמם? ברוב המקרים, כאשר המזגן לא מקרר או לא מחמם יש מחסור בגז והפתרון הוא מילוי גז.
     
  • החלפת עינית של המזגן - המזגן שלכם לא מגיב לשלט? במידה והחלפת בטריות ושללתם תקלה בשלט, ככל הנראה הבעיה היא בעינית המזגן.

ניקוי מזגנים במודיעין - כל כמה זמן?

את הפילטרים של המזגן מומלץ לנקות כל 3 חודשיים בממוצע. ניקוי עמוק למזגן, עם טכנאי מזגנים מקצועי יש לבצע כל 4.5 שנים בממוצע. ניקוי המזגן שומר על המזגן ועוזר למנוע תקלות והתפתחות של עובש.

 

כל כמה זמן מומלץ לנקות את המזגן ניקוי יסודי?
 4.5 שנים
5 שנים משך זמן 4 שנים

מה חשוב לוודא מול מתקין מזגנים במודיעין?

על מנת לדעת שאתם בידיים טובות, אנו ממליצים לבחור מתקין מזגנים במודיעין לאחר שבדקתם איתו מספר דברים. בראש ובראשונה כדאי לוודא שהוא אכן מעניק שירות באזור שלכם.

 

לרוב טכנאי מזגנים או מתקין אשר פועל במודיעין מגיע למודיעין עילית, מכבים רעות ועוד. בנוסף תוכלו למצוא גם טכנאי מזגנים בירושלים ובמגוון אזורים סמוכים נוספים. שנית, וודאו שהם זמינים להעניק לכם שירות בימים הקרובים ובמקרים דחופים אפילו באותו היום שבו דיברתם איתם.

בנוסף, כדאי לוודא שהם יודעים לעבוד עם סוג המזגן שיש ברשותכם או סוג הפעולה הרצויה. למשל במצב בו אתם מעוניינים לבצע החלפה של מזגן ישן בחדש, חשוב לציין זאת בפני בעל המקצוע מראש ולוודא שהוא מספק את השירות הזה. נמליץ לבצע בדיקה נוספת של המחיר המשוער לפתרון התקלה ולוודא כמה שנות ניסיון יש לחברה או המתקין.

מריחים ריח לא טוב במזגן? הזמינו טכנאי מזגנים במודיעין!

במידה ואתם מריחים ריח לא טוב במזגן, ככל הנראה ויש לכם עובש וטחב בתוך המזגן. חשוב להבהיר שעובש וטחב אינו בריא ועשוי לגרום למחלות, לכן, מומלץ מאוד להזמין טכנאי מזגנים בדחיפות.

 

דחיפות להזמנת טכנאי מזגנים במודיעין:

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

החשיבות של המלצות בבחירת בעל המקצוע

דרך בטוחה למצוא בעל מקצוע היא להיעזר בהמלצות של לקוחות קודמים שלו. הדרך הזאת מבטיחה שאתם בידיים טובות היות והמשמעות היא שאנשים התנסו בשירות ההתקנה או תיקון התקלות של הטכנאי ויצאו מרוצים. דרך האתר תוכלו למצוא טכנאי מזגים מומלץ במודיעין וזאת מאחר ואנו מקפידים לעבוד עם בעלי מקצוע איכותיים שיש ברשותם רזומה עשיר של תיקון תקלות בעיר והמלצות רבות.