תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

טכנאי מזגנים בירושלים

צריך טכנאי מזגנים מומלץ בירושלים? באמצעות 'מיזוגי' תוכל לקבל שירותי התקנה למזגנים בירושלים, שירותי תיקונים לכל סוגי המזגנים ואף לרכוש מזגן חדש במחיר מומלץ לצרכן, פנה כעת למוקד שלנו ואנו נדאג שתקבל מספר הצעות מחיר של מתקיני מזגנים וטכנאים מאזור ירושלים והסביבה.

כמה עולה ביקור של טכנאי מזגנים בירושלים?

מחיר ביקור טכנאי מזגנים בירושלים נע בין 150 - 250 ש"ח. המחיר הוא עבור ביקור או עבור תיקון בסיסי שלא כולל שום חלק נוסף או פעולה מסובכת. במידה והטכנאי יבצע תיקון או התקנה כלשהי מחיר הביקור יתקזז ותשלמו רק על ההתקנה או התיקון עצמו.
 

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מזגנים בירושלים

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מזגנים בירושלים: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

טכנאי מזגנים בירושלים לתיקון כל סוגי התקלות

הבעיות שחוזרות על עצמן כמעט בכל בית, הן אלו שנסביר אליהן בקצרה כאן. כמובן שכל תקלה מתחילה מהתקנה שאינה נכונה, מבלאי מצטבר ומהתיישנות המזגן שלכם אך גם מתפעול לא נכון של המזגן. לפניכם מספר תקלות שתוכלו לפתור בקלות בעזרת טכנאי מזגנים מירושלים והסביבה המספק שירותי תיקונים. נדגיש כי אם זיהיתם מצב בו נורת מזגן מהבהבת ואינכם בטוחים מה הסיבה לכך, כדאי שתקראו לטכנאי ואל תנסו לתקן את המזגן לבד.

  • נזילות מים: מזגן אשר לא מותקן בצורה נכונה או לא מתוחזק כראוי בשלב מסוים יתחיל לטפטף מים אל תוך הבית, במקרים של מזגן מיני מרכזי גם לתקרת הגבס, מה צריך לבדוק? ברגע שהותקן לכם מזגן בדקו שהצנרת מונחת באופן ישר ולא עקום, שיש באפשרות הנוזלים לצאת החוצה.

    חשוב לתחזק את ניקיון הפילטרים אחת לכמה חודשים ולבדוק שצינור הניקוז לא נחסם או נסתם, אך לא תמיד זה עוזר, לעיתים מזגן מטפטף מהיחידה הפנימית בגלל סיבות אחרות כמו חוסר או יתר גז, תקלה בכבל או במדחס, דברים שמצריכים הזמנת טכנאי לביתכם.
     
  • בעיות בחשמל: התקנת מזגן צריכה להיעשות באופן מקצועי על ידי טכנאי מזגנים מומלץ ומוסמך לטיפול בלוחות חשמל, חיבור שאינו נכון עשוי לגרום לבזבוז אנרגיה והוצאה כספית חודשית גבוה יותר, לעיתים גם לנזק של קצר חשמלי ואפילו עד לרמה של שריפת מנוע המזגן, וודאו כי אתם מקבלים שירות מטכנאי מורשה בעל הידע והרישיון לעסוק בחשמל.
  • רעשים מהמזגן: לעיתים מצריך טיפול של תיקון ולעיתים מדובר על התקנה לא נכונה, אם לא השתמשו במבודד בין המשטח אליו מונח מנוע המזגן ולבין המנוע עצמו, בזמן פעילות המזגן ירעד ויעשה רעש חזק יותר, אפשרות נוספת לרעש היא להב המאורר נוגעת בפלסטיק או רשת הגנה ויוצרת רעשים. מה עושים? בעת התקנת מזגן מוודאים בהפעלתו שהכל עובד כמו שצריך והוא אכן לא עושה רעשים מיותרים. אם לפתע התחילו רעשים, רצוי להזמין טכנאי מזגנים בירושלים לבדיקה על מנת לגלות מעין הרעש מגיע והאם הולכת להיות תקלה עתידית חמורה יותר.
     
  • מזגן לא מקרר: אחת התקלות הנפוצות ביותר והמתסכלות במזגן הוא כשהוא לא מקרר. יכולות להיות מספר סיבות לכך שהמזגן לא מקרר כשהנפוצות ביותר ביניהן הן חוסר גז במזגן, או שהמזגן קפא. רגע לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגנים בירושלים מומלץ לנסות לאפס את המזגן מה שיכול לפעמים לפתור את הבעיה ולחסוך לכם במחיר.
     
  • עובש במזגן: ניתן לזהות שיש עובש במזגן על ידי כך שתראו נקודות שחורות/ירוקות כהות על התריסים. דרך נוספת היא באמצעות ריח של עובש שיוצר מהמזגן או שהוא מתחיל לטפטף. במקרה הזה צריך להזמין טכנאי מזגנים בירושלים לניקוי עובש מהמזגן שלכם בצורה מקצועית. לא תמיד כל למנוע זאת בעתיד, אבל הדרכים הטובות ביותר הן להקפיד לנקות את הפילטרים ולוודא שאין חלון פתוח (מה שגורם להבדלי טמפרטורה ולחות שמביאים את העובש).
     
  • ריח רע מהמזגן: לצערנו עוד תקלה מאוד נפוצה היא כשהמזגן מסריח. יכולים להיות מגוון ריחות שיוצאים מהמזגן כמו ריח של שרוף, עובש, גז ואפילו שתן. כל ריח מצביע על תקלה אחרת, תוכלו לראות מה עושים אם יש ריח רע במזגן בעמוד הבא. רק שימו לב שאם מדובר על מזגן חדש שעכשיו קניתם אז אין לכם מה לדאוג ותוכלו לחכות פשוט כמה ימים והתקלה אמורה לחלוף.
     
  • מזגן מוציא אוויר חלש: לרוב אם המזגן מוציא אוויר חלק זה כנראה בגלל הפילטרים שלא נקיים. עם זאת אם ניקיתם את הפילטרים בדקו אם המזגן מהבהב או שהוא בהשהייה. אם עברו כבר 10 דקות והוא עדיין על השהייה נסו לנתק את המזגן ולחבר אותו מחדש. לא עובד? הזמינו טכנאי מזגנים בירושלים שיצליח להבין מה הבעיה.

 

דחיפות לטיפול במזגן נוזל

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

תיקון מזגנים בירושלים - שירותים נפוצים

יש הרבה תיקונים שהם יותר נפוצים מאחרים כי הם פותרים תקלות יותר נפוצות. אילו שירותים נפוצים כשמזמינים תיקון מזגנים בירושלים?

  • מילוי גז: אחד השירותים הנפוצים ביותר של תיקון מזגנים בירושלים הוא מילוי גז למזגן. הרבה פעמים יכולים להיות חורים בצנרת מה שמוביל לדליפה מה שמוביל לחוסר גז במזגן. סימנים לכך יכולים להיות טפטוף מים שיוצא מהמזגן או כשהמזגן לא מקרר.
     
  • החלפת עינית: מנסים להחליף מקור לחום והמזגן לא מגיב? קודם כל כמובן לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגנים בירושלים נסו להחליף סוללות בשלט. אם זה עדיין לא עובד סיכוי טוב שהבעיה היא בעינית של המזגן. התפקיד של העינית במזגן היא לתקשר בין השלט ללוח הפיקוד, והחלפה של העינית תפתור את זה.
     
  • החלפת מדחס: החלפת מדחס של המזגן היא פעולה אחרונה אחרי שביררתם שאי אפשר לתקן. מחיר החלפת מדחס למזגן מגיע בקלות לכמה אלפי שקלים במקרה של מזגן מיני מרכזי, לכן צריך לשקול האם זו הפעולה הרצויה. לרוב אנשים פרטיים לא יחליטו דבר כזה בעצמכם מבלי להתייעץ עם טכנאי מזגנים מקצועי.
     
  • החלפת כרטיס פיקוד: כרטיס פיקוד הוא חלק מלוח הפיקוד של המזגן והוא למעשה המוח של המזגן. הוא מחלק את הפקודות, מתפעל את כל המערכות ואחראי על כך שכולם יעבדו כמו שצריך. אם הזמנתם טכנאי מזגנים בירושלים להחלפת העינית וזה לא עזר זה אומר שהבעיה היא בכרטיס בפיקוד שנשרף וצריך להחליף אותו.
     
  • החלפת מאיץ: המאיץ של המזגן (או מפוח בשמו השני) הוא החלק שמפזר את האוויר של המזגן בכל החדר. אם המזגן מרעיש יכול להיות שהסיבה היא בגלל המאיץ התקול, או אם המזגן לא מוציא אוויר - גם סימן של תקלה במאיץ.

ניקוי מזגנים בירושלים לתיקון תקלות רבות

למעשה התיקון הנפוץ ביותר של המזגן הוא ניקוי מזגנים מקצועי. ניקוי מזגנים בירושלים בצורה מקצועית יכול לפתור לכם את הבעיה אם המזגן לא מקרר, מטפטף לתוך הבית או אם יש עובש במזגן. ניקוי מזגנים מקצועי צריך לעשות אחת ל4-5 שנים גם אם אתם דואגים לנקות את הפילטרים בעצמכם בצורה תדירה.

 

כל כמה זמן כדאי להזמין ניקוי מזגנים מקצועי?
4.5 שנים
5 שנים משך זמן 4 שנים

כמה עולה תיקון מזגנים בירושלים? ראו מחירון

לא בטוחים כמה עולה תיקון מזגנים בירושלים? הוספנו לכם מחירון עם תיקונים נפוצים. אם לא מצאתם את התיקון שאתם צריכים תוכלו להסתכל על מחירון תיקון מזגנים מלא.

מחירון תיקון מזגנים בירושלים

כמה יעלה למלא גז במזגן?

מילוי גז במזגן מסוג R22 כולל בדיקת דליפה ולחץ.


250 - 350 ש"ח
מחיר ניקוי מזגנים בירושלים

מחיר ניקוי מזגן עילי.


300 - 500 ש"ח
כמה עולה החלפת מדחס למזגן מיני מרכזי?

במקרה שאי אפשר לתקן.


2,800 - 4,000 ש"ח
מחיר החלפת עינית למזגן

400 - 600 ש"ח
מחיר החלפת כרטיס פיקוד למזגן

במזגן מיני מרכזי המחיר יהיה 200 ש"ח יותר.


600 - 800 ש"ח

הדפס מחירון

השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים בירושלים עושים במיזוגי

מחיר תיקון מזגנים בירושלים משתנה בהתאם לסוג המזגן שלכם וכמובן לפי סוג התיקון הנדרש. בנוסף לזה הוא משתנה בהתאם למחיר של טכנאי המזגנים עצמו. לא כל טכנאי מזגנים בירושלים יקח לכם מחיר זהה אפילו אם מדובר על אותה ההעבודה - ולכן מומלץ לבצע השוואת מחירים.

 

בפורטל מיזוגי תוכלו להתחיל את השוואת המחירים שלכם. השאירו פרטים בטופס המצורף או התקשרו וקבלו עד 3 הצעות מחיר עבור התקנת או תיקון מזגנים בירושלים. השוואת מחירים יכולה לחסוך לכם עד 39% במחיר תיקון או התקנה של מזגן בקלות.

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

איזה גודל של מזגן מומלץ להתקין לפי גודל חדר? ראו טבלה

רגע לפני שאתם מזמינים מתקין מזגנים בירושלים לצורך התקנת המזגן שלכם חשוב להבין איזה גודל מזגן אתם צריכים. זה כמובן משתנה בהתאם לגודל החדר, והאם אתם רוצים להתקין מזגן מיני מרכזי או מזגן בכל חדר. הוספנו לכם טבלה עם דוגמאות שיעזרו לכם להבין:

 

גודל חדר גודל מזגן מומלץ
חדר שינה (15 מטר) 1 כוח סוס
חדר גדול (25 מטר) 2 כוח סוס
מזגן לסלון (40 מטר) 3 כוח סוס
מזגן לדירה 4 חדרים ממוצעת מיני מרכזי 4 כוח סוס

כמה עולה התקנת מזגנים בירושלים?

מחיר התקנת מזגן בירושלים משתנה בהתאם לגודל המזגן. לפניכם מחירון עם דוגמאות:

מחירון התקנת מזגנים בירושלים

מחיר רכישת מזגן עילי חדש כולל התקנה

1,400 - 1,900 ש"ח
כמה עולה התקנת מזגן עילי (1 כוח סוס) בירושלים?

350 - 450 ש"ח
מהו המחיר להתקנת מזגן מיני מרכזי בירושלים?

4,000 - 5,500 ש"ח
מחיר התקנת מזגן 3 כ"ס

500 - 650 ש"ח
כמה עולה התקנת מזגן בממ"ד?

700 - 1,100 ש"ח

הדפס מחירון

האם נהוג לקבל אחריות ממתקין מזגנים בירושלים על ההתקנה?

עבור התקנת מזגן בירושלים נהוג לקבל אחריות ממוצע של 5 שנים. עם זאת חשוב לוודא זאת עם מתקין המזגנים כי יש טכנאי מזגנים שיכולים לתת אחריות נמוכה או גדולה יותר.

 

משך תקופת האחריות הממוצעות להתקנת מזגנים בירושלים:
6 שנות אחריות 5 שנות אחריות 4 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

כך תמצאו טכנאי מזגנים מומלץ בירושלים

בשביל למצוא טכנאי מזגנים מומלץ בירשולים יש כמה דברים שכדאי לכם לבדוק:

  • מחיר: כמו שכבר אמרנו לא כל טכנאי מזגנים בירושלים יקח לכם מחיר זהה עבור תיקון או התקנה של המזגן. בגלל זה כדאי לכם לדבר עם מספר טכנאי מזגנים וקבל מספר הצעות מחיר.
     
  • אחריות: גם תקופת האחריות יכולה להשתנות בהתאם למתקינים מזגנים בירושלים, וזה עוד משהו שחשוב לברר לפני שאתם מזמינים טכנאי להתקנת המזגן חדש.
     
  • ניסיון: טכנאי מזגנים מומלץ בירושלים הוא טכנאי מזגנים שצבר הרבה ניסיון בהתקנה ותיקון של מזגנים לאורך השנים. אל תפחדו לשאול את טכנאי המזגנים כמה שנים הוא עובד בתחום, ואם זה נראה לכם מעט מדי תוכלו לבדוק עם טכנאי מזגנים אחרים.
     
  • זמינות: אין מה לעשות, הרבה תקלות של מזגנים הם דברים שאנחנו לא רוצים שיחכו, אם אנחנו בשיא הקיץ והמזגן לא מקרר, או שהמזגן מוציא שלוליות לתוך הבית שלנו אנחנו צריכים טכנאי מזגנים בירושלים שיגיע במהירות לתיקון המזגן.

שאלות נפוצות על טכנאי מזגנים בירושלים

איך ניתן להוריד במחיר של טכנאי מזגנים בירושלים?

השיטה הטובה ביותר היא לערוך השוואת מחירים. את השוואת המחירים תוכלו לעשות עם מיזוגי.


לתקן את המזגן או להתקין חדש?

תלוי בתקלה, בגיל ובמצב של המזגן. אם המזגן איתכם פחות מ-7 שנים ואין לו יותר מדי תקלות אין סיבה להתקין חדש.