תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

​טכנאי מזגנים בדרום

יש לכם מזגן בבית? לא משנה אם מדובר במזגן מיני מרכז, מזגן עילי או מזגן חלון - תוכלו לקבל שירות של תיקון עבור תקלות שונות במזגן החל מרעשים ועד לנזילות וטפטופים. 

השוו מחירים בין טכנאי מזגנים בדרום  

מתגוררים בדרום הארץ? מחפשים טכנאי אמין, מקצועי ולא יקרן? הדרך הטובה ביותר למצוא טכנאי מזגנים בדרום שעונה על כל הדרישות הללו, היא לבצע השוואת מחירים ולבחון את העלויות השונות. סקר שוק קצר, לא רק עוזר לנו להבין טוב יותר את המחירים השונים אשר נהוג לשלם עבור התיקון שאנו מחפשים, אלא גם יכול לאפשר לנו קלף מיקוח של ממש בעת התהליך.

כאשר אתם משאירים פנייה באתר שלנו, אנו דואגים לכך שתקבלו בהקדם עד שלוש הצעות מחיר שונות עבור שירותי תיקון וגם התקנה של מזגנים בעיר שלכם ובכך מסייעים לכם בחיפוש טכנאי מזגנים זול בדרום. רק תצטרכו להשוות ולחסוך.
 

טכנאי מזגנים בדרום

התקנת מזגנים בדרום - כמה עולה השירות?

כאשר מבררים עלויות של התקנת מזגן על ידי מתקין מזגנים בדרום הארץ, חשוב לציין בפניו את סוג המזגן שלכם וגם את האזור בו אתם  מתכננים להתקין אותו. העלות של התקנת מזגן רצפתי, אינה דומה כמובן למחיר שתשלמו עבור התקנה של מזגן מיני מרכזי וזאת מאחר ופעולת ההתקנה מורכבת הרבה יותר במזגן מיני מרכזי.

מחירי התקנת מזגן בדרום הארץ

עלות התקנת מזגן מיני מרכזי בדירה עם 5 חדרים

התקנת מזגן מיני מרכזי עם מעל 5 כוחות סוס.


4,000 - 5,000 ש"ח
מחיר של התקנת מזגן עילי

המחיר המדויק תלוי בגודלו של המזגן.


400 - 550 ש"ח
עלות התקנה של מזגן חלון

המחיר כולל חציבה.


500 - 600 ש"ח
החלפה של מזגן קיים במזגן חדש

פירוק של המזגן הנוכחי והתקנת מזגן חדש במקומו.


500 - 600 ש"ח
התקנה של מזגן רצפתי

עד 4 כוחות סוס.


300 - 500 ש"ח

הדפס מחירון

תיקון מזגנים בדרום ע"י טכנאי מזגנים מומלץ

בשביל למצוא טכנאי מזגנים מומלץ בדרום לתיקון המזגן שלכם יש כמה דברים שהיינו ממליצים לכם לבדוק:

  1. ניסיון: כדאי לקחת טכנאי מזגנים בדרום שיש לו ניסיון של כמה שנים, ככה תוכלו לוודא שהוא כנראה ראה את כבר את התקלה שלכם והתמודד איתה בעבר.
     
  2. סוג המזגן שלכם: יש טכנאי מזגנים שמתמחים יותר במותג של מזגנים. דרכנו תוכלו למצוא טכנאי מזגנים לתדיראן, טורדנו, אלקטרה ועוד.
     
  3. ממהר לתת לכם מחיר?: אם אתם מדברים בטלפון עם טכנאי מזגנים והוא דוחף לביקור ולומר את המחיר שלו פחות מומלץ לקחת אותו. קחו טכנאי מזגנים בדרום שקודם כל מנסה להבין מה התקלה ומציע לכם פתרונות אפשריים מבלי לדחוף לביקור.

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

טכנאי מזגנים בכל איזור הדרום

אנחנו עובדים עם הרבה טכנאי מזגנים בדרום כך שתוכלו למצוא דרכנו טכנאי מזגנים בכל עיר בדרום שתצטרכו. לפניכם רשימה של איזורי השירותי הנפוצים ביותר:

אלו הן התקלות הנפוצות במזגנים:

עבודת תיקון מזגנים בדרום תהיה כמובן תלויה בסוג התקלה שיש לכם. תקלות נפוצות של מזגנים בדרום:

  • מחסור בגז במזגן: לעיתים כאשר יש דליפה במערכת המיזוג, נדרש למלא גז מזגנים מחדש. מחיר מילוי גז מזגנים יהיה תלוי בסוג המזגן שלכם ובסוג הגז שתבחרו למלא (22 או 410).

  • המזגן מקצר: כאשר אתם מדליקים את המזגן והחשמל קופץ, נדרש להזמין טכנאי מזגנים בדרופ שיבדוק האם מקור הקצר הוא בחיווט המזגן או שמא מדובר בכלל בעומס על לוח החשמל בשל צריכת חשמל גבוהה.

  • מזגן מטפטף: כאשר יש טפטוף של מים מהמזגן, יכולות להיות לכך מספר סיבות, החל מצינור ניקוז מקופל או סתום ועד לפילטרים מלוכלכים אותם ניתן לנקות לרוב באופן עצמאי או במקרים אחרים ע"י ניקוי מזגנים מקצועי שיעזור גם במניעת ריח רע במזגן שעשוי להיווצר. 

  • מצב בו המזגן אינו נדלק: יכולות להיות לכך מגוון סיבות כמו קבל תקול במזגן שדורש החלפה ואפילו בעיה במדחס.

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

טכנאי מזגן בדרום גם עבור משרדים ועסקים

בעלי עסקים שימו לב, ניתן להזמין טכנאי מזגנים מקצועי ומומלץ גם לצורך התקנת מזגנים במשרד חדש, חנות או כל עסק אחר וגם להיעזר בשירות התיקונים של מיזוגי כאשר המזגן במשרד אינו פועל. בתוך דקות ספורות תוכלו לקבל הצעות מחיר מעולות ולבחור מתוכן בהצעה הטובה ביותר. שימו לב, השימוש באתר שלנו אינו כרוך בכל התחייבות מצדכם.