תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

מזגן 0.75 כוח סוס

מחפש להתקין מזגן שלושת רבעי כוח סוס (0.75 כ"ס)? בעזרת פורטל "מיזוגי" תוכל לבצע השוואת מחירים בין מתקיני מזגנים שונים ולקבל עד שלוש הצעות מחיר מהם, כך שתוכל להשוות ולבדוק את המחיר במהירות, כמובן שבעזרת השוואת המחירים תוכל לחסוך ולהגיע אל המחיר המשתלם והזול ביותר.

לאן מתאים מזגן 0.75 כוח סוס?

מזגן שלושת רבעי כוח סוס מתאים בעיקר לחדרים קטנים, חדרי שינה ובעיקר חדרי ילדים. מזגן בכוח 0.75 כוח סוס או חצי כוח סוס (מה שכמעט אי אפשר למצוא בשוק) הוא בעל יכולת קירור או חימום לחדרים עד 10 מ"ר, חדרי שינה גדולים יותר כמו 15 מ"ר צריכים כבר מזגן 1 כוח סוס. אגב תוכלו לקרוא באתר שלנו גם על התאמת גודל מזגן לפי גודל החדר שלכם.


מזגן שלושת רבעי כוח סוס

מהן המידות של מזגן שלושת רבעי כוח סוס?

לכל מזגן יש 2 יחידות, היחידה החיצונית (המנוע) והיחידה הפנימית (החלק שבתוך הבית), לא נכניס אתכם למונחים מקצועיים יותר מידי ונשתדל לשמור על שפה פשוטה שכל אחד יכול להבין. גודל היחידה הפנימית של מזגן 0.75 כוח סוס הוא: בעומק 19 ס"מ, גובה 27 ס"מ וברוחב של 80 ס"מ.

 

לאלו שרוצים לדעת מה גודל היחידה החיצונית (המנוע): עומק 22 ס"מ, גובה 54 ס"מ וברוחב של 70 ס"מ. (המידות לעיל נלקחו ממזגן אלקטרה שלושת רבעי כוח סוס), אך ממוצע זה זהה לשאר המזגנים השונים בשוק כמו של חברת תדיראן, שם המידות שונות במעט אך בכמה סנטימטרים בודדים.

מהו המחיר למזגן 0.75 כ ס כולל התקנה?

בשוק קשה למצוא מזגני 0.75 כוח סוס ולעיתים תמצאו מחיר התקנת מזגן 1 כ"ס זול יותר, למה זה קורה? בגלל ביקוש. האמנם מזגן 0.75 צורך פחות חשמל, אבל המחיר שלו - יקר יותר בכמה מאות שקלים.

 

למשל מזגן אלקטרה עילי שלושת רבעי כוח סוס יעלה לכם בין 1,500 ל-1,600 ש"ח, אם נוסיף התקנה בעלות 400 - 600 ש"ח המחיר נע בין 2,000 ש"ח ובין 2,200 שקלים. בכזה מחיר ואף פחות - ניתן לרכוש מזגן עם כוח סוס בודד (של חברות אחרות כמו סאגה וכדומה). אגב, אם מותקן אצלכם מזגן, תזדקקו כנראה לשירות של החלפת מזגנים, מה שעשוי להשפיע על מחיר העבודה.

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

תדיראן או אלקטרה?

אלו הן החברות המובילות כיום שעדיין מייצרות מזגני שלושת רבעי כוח סוס ובאמת בולטות בשוק. את היתרונות והחסרונות נחסוך מכם, המחיר כמעט זהה לחלוטין ושני המוצרים מספקים את אותה התפוקה והפונקציות דיי זהות. לכו עם ההצעה הטובה יותר או לחילופין התייעצו עם מתקין מזגנים ובקשו ממנו חוות דעת על שני הדגמים.