תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

התקנת מזגן עילי

רוצים להתקין מזגן עילי בדירתכם? בצעו קודם כל השוואת מחירים בין מתקינים לצורך קבלת המחיר הזול ביותר! בעזרת 'מיזוגי' אתם יכולים לעשות את ההשוואה בתוך כמה דקות בלבד! השאירו פרטים ואנו נדאג שיחזרו אליכם בהקדם עד 3 נותני שירות, לצורך התקנת מזגנים עיליים של החברות הבכירות בשוק כמו: אלקטרה, טורנדו, תדיראן, אמקור, סמסונג ועוד.

מדוע לבצע השוואת מחירים בעת התקנת מזגן עילי?

בכדי לקבל מחיר הוגן ואף זול, רצוי לבצע השוואת מחירים. זה כלל לא משנה אם זה בעבור התקנת מזגן עילי חדש, פירוק מזגן עילי קיים והחלפתו בדגם אחר או כל עבודה דומה. או באופן כללי בתחום המקצועות בו נפוץ מאוד לבצע השוואה ובדיקות מעמיקות טרם סוגרים שירות כלשהו, אנו במיזוגי דוגלים בשיטת השוואת המחירים ולמעשה הפורטל שלנו עוסק בכך תחילה.

 

מעבר למידע הנרחב, המחירים והטיפים שתמצאו אצלנו - קודם כל תוכלו לבצע השוואת מחירים לכל שירות, החל מתיקון ועד להתקנה ואנחנו אלו שנדאג לשלוח לכם את המתקינים על פי אזורכם הגיאוגרפי, אתם יכולים להשאיר פרטים ונציג יחזור להשלמה ואימות הפרטים או לחלופין להתקשר ישירות למוקד שלנו ונדאג להעביר את הפרטים שלכם הלאה - אצלנו תקבלו עד שלוש הצעות ולא יותר.

כמה עולה התקנת מזגן עילי?

מחיר התקנת מזגן עילי הוא בין 350 - 600 ש"ח - תלוי בעונה, בגודל המזגן (גלו עוד על בחירת גודל מזגן) ובקושי ההתקנה, אם מדובר על התקנת מזגן עם 1 כוח סוס זהו המחיר הנמוך ביותר בשל גודלו הקטן אשר מאפשר התקנה פשוטה ומהירה, גם החלפה של מזגן פשוטה יותר בשל הקידוחים ואף תושבת המזגן הקיימת יכולה לשמש את אותו המתקין, אך אם מבקשים גם פינוי למזגן הישן חוזרים למחירים רגילים ואף למעבר לכך. אם אתם רוצים לדעת עוד על מחירים ועלויות - ראומחירון התקנת מזגנים של מיזוגי.

מחיר התקנת מזגן עילי בממוצע

מחיר התקנת מזגן עילי בממוצע: 475 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪

איך לבחור את המזגן הנכון?

האם כדאי להתקין מזגן עילי לבד?

על מנת להתקין מזגן צריך ידע בצנרות נחושת, עבודה עם חשמל ולהבין כיצד פועלת מערכת מיזוג האוויר, אם לא עברת קורס בתחום אין זה מומלץ לבצע התקנה באופן עצמאי. ראשית, זה לא בטיחותי לך ולשוהים בחדר כאשר המזגן יפעל בו. זה עשוי לגרום לנזק למזגן עצמו בחיבור שאינו תקין ולהרוס אותו. אנו ממליצים לכם להתקין אך ורק עם מתקין מזגנים מומלץ, מוסמך ומורשה ומעבר לכך לבדוק האם הוא מספק אחריות על ההתקנה על מנת שתהיו שקטים יותר גם בהמשך.

התקנת מזגן עילי

כיצד ניתן להתקין מזגנים עיליים בממד"ים?

ההמלצה היא לא להתקין מזגן עילי בממד, זה אפשרי - אך מומלץ לבצע התקנת מזגן מפוצל או מיני מרכזי בבית שהצינור קירור מגיע אל הממד בלבד וגם במצב הזה ישנם הנחיות מדויקות כיצד לעשות זאת, אפשרות נוספת היא במידה ומוסיפים חדר ממ"ד לבית או בעת בנייה, לדרוש שיבצעו הכנות למזגן עילי בממד מראש ובכך להתקינו בחדר.

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

באיזה גובה ומרחק מתקינים מזגן עילי מהתקנה?

המרחק המקובל בהתקנת מזגן עילי לתקרה הוא בין 10 ס"מ ל-20 ס"מ תלוי בצורה ובגודלו, ישנם פרמטרים נוספים שצריך לשים אליהם לב אך הם תפקידו של המתקין ולא של הלקוח, כמו למשל מרחק הצנרות (יש אורך מקסימלי של 10 מטרים), שזהו המרחק בין המאייד למעבה (המנוע החיצוני והיחידה הפנימית), כמו כן, צינורות הניקוז צריכים להיות ישרים, אסור שמשהו יחסום את המנוע החיצוני - מה שחוסם את יציאת האוויר החמה עשוי לגרום לנזקים עתידיים ונושא זה גם נכון ליחידה הפנימית.