תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

התקנת משאבת מים למזגן

בעזרת פורטל 'מיזוגי' תוכלו להזמין התקנה של משאבת ניקוז מים למזגן מיני מרכזי או עילי ולקבל עד שלוש הצעות מחיר, אצלנו תוכלו למצוא מגוון פתרונות המיועדים לניקוז מי המזגן החל ממשאבה נסתרת ועד למשאבות דקורטיביות בעלות עיצוב מיוחד אשר מיועדות לתלייה חיצונית, רוצים להזמין? צרו קשר עם פורטל מיזוגי.

מתי צריך להתקין משאבת ניקוז למי המזגן?

כאשר אין אפשרות לנקז את המים מן המזגן בגלל מיקום מרוחק ולא ניתן לבצע קדיחת חור לצינור הניקוז, למשל מיקום של מזגן בחדר פנימי במרכז הבית או המשרד ולרוב במזגן מיני מרכזי ומרכזי, שם התופעה נפוצה יותר ושימוש במשאבות ללא ספק מוכר, תפקידה של המשאבה הוא לאגור את מי המזגן ולפלוט אותם כלפי חוץ, כאשר ישנו מרחק גדול מידי הצינור עשוי לצבור מים לזמן רב, מה שיכול לגרום למצב בו המזגן מטפטף בתוך הבית ובמקרים שהצנרת מוסתרת בתוך תקרת גבס, לגרום ללחות, רטיבות ועובש במזגן מיני מרכזי. משאבות ניקוז מים הן ללא ספק פתרון במקרים אלו.

מהו המחיר למשאבת מים למזגן?

ישנם כמה סוגים של משאבות, ישנם קטנות המתאימות למזגן עילי, ישנם גדולות המיועדות למזגן מרכזי ויש גם מעוצבות ודקורטיביות שהן נכנסות  לתמונה כאשר לא ניתן להסתיר אותן תחת תקרת גבס והן חשופות, תולים אותן על גבי התקלה וכאשר יש להן מראה מעוצב הן לא יפריעו לעין - להפך. אז אספנו בעבורכם כמה דוגמאות של מחירי משאבות שונות:

מחירון משאבות מים למזגנים

מחיר משאבת ניקוז קטנה למזגן עילי עד 3 כוח סוס

המחיר כולל רכישה והתקנת המשאבה.


450 - 500 ש"ח
כמה עולה התקנת משאבה למזגן מיני מרכזי?

משאבה גדולה בעלת הספק 500 ליטרים בשעה!


550 - 650 ש"ח
מהו המחיר לרכישה והתקנה של משאבה דקורטיבית?

משאבה בעל עיצוב ייחודי המיועדת לתלייה


600 - 800 ש"ח
תיקון סתימה לצנרת המחוברת למשאבה

החלפת צינור וטיפול בסתימה הגורמת לנזילה.


250 - 300 ש"ח

הדפס מחירון

החלפת משאבת ניקוז במזגן מיני מרכזי

כמו כל מוצר הפועל בתכיפות, גם משאבות המים נהרסות, מרבית הדגמים בעלי חיישן שתפקידו ליידע על תקלה וכאשר המשאבה לא מתפקדת ובמיכל שלה יש יותר מידי מי ניקוז הוא מתחיל לצפצף, התקלות הנפוצות במשאבות הן מנוע או סתימה בצינור הניקוז, במקרה כזה המשאבה פשוט תתחיל לטפטף מים אל תוך הבית ועשויה לגרום לקצר חשמלי במזגן עקב כך - מה שניסנו למנוע בעזרת.

 

כאשר משאבה תקולה יש לבצע לה החלפה ובמרבית הפעמים תיקון לא משתלם כלל (אלא אם כן מדובר על סתימה בצינור, מה שלא קשור אליה באופן ישיר). בפורטל מיזוגי ניתן להזמין החלפת משאבות מים למזגנים עיליים ומיני מרכזיים.

התקנת משאבת מים למזגן עילי

מרבית הפעמים שמתקינים משאבת ניקוז יהיו בעת התקנה של מזגנים מיני מרכזיים ולכן, יש לוודא מה כוללת התקנת מזגן מיני מרכזי (אם משאבת הניקוז כלולה במחיר, הנמכת גבס, דמפרים ועוד). אך ישנם מצבים בהם גם למזגן עילי אין אפשרות גישה לצינור ניקוז תקין וכאשר המרחק שלו גדול מידי מהקיר החיצוני - נשתמש במשאבת הניקוז, האמנם היא קטנה יותר ומכילה פחות ליטרים, אך עדיין יש לבצע התקנה שלה. המקרה הנ"ל קורה בעיקר בחדרים פנימיים שאין להם גישה אל קיר חיצוני ולרבות במשרדים המחולקים לחדרים מרובים.


משאבת ניקוז למזגן

משאבות ניקוז מעוצבות ודוקרטיביות לתלייה

את משאבות המים מסתירים בדרך כלל בתוך תקרה, כאשר יש אפשרות גישה נוחה אליה במקרה של תקלה, אך לעיתים אין הנמכת תקרה ויש צורך במשאבה וכאן המשאבות הדקורטיביות נכנסות לתמונה, ישנם כמה עיצובים ותלייה שלה ללא ספק יכולה להוסיף פאן עיצובי לחלל החדש, הן נראות כמו מכשיר מתקדם ומעוצבות בצורת עיגול או מלבן בעל נראות דקורטיבית, תולים אותן בפינה החדר על גבי התקרה.