תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

התקנת דמפרים למזגן

דמפרים עוזרים לנו לשלוט בכל חדר בנפרד בבית שלנו, כך שביצוע התקנת דמפרים למזגן מרכזי בבית הוא ללא ספק אידאלי ואף נחוץ - ניתן באמצעות שלט בכל חדר להחליט אם המזגן יפעל שם או לא. אם גם אתם רוצים להתקין דמפרים למזגן שלכם, השאירו פרטים או חייגו לנציג מטעם 'מיזוגי' ואנו נדאג שתקבלו מספר הצעות מחיר בתוך כמה רגעים.

האם כדאי להתקין דמפרים למזגן מיני מרכזי בדירה?

לא רק שכדאי, מומלץ! התקנת דמפרים לא רק חוסכת ומייעלת את פיזור האוויר בבית אלא גם עוזרת בשליטה נכונה על החדרים, למשל חדרי ילדים יכולים להיות על 25 מעלות ואילו חדרי ההורים יהיו על 20 מעלות בלבד, מה שנותן לכל אחד את הטמפרטורה הנכונה לו ואפילו מאפשר לו לבחור אם המזגן בחדר שלא יהיה סגור או פתוח באופן עצמאי.

 

כמו כן דמפרים מיועדים לא רק לדירות ונמצאים בשימוש גם במשרדים שם ניתן לשלוט בכל חדרון בנפרד. כיום ישנם מזגנים חדשים - מזגני אינוורטר מולטי, שמאפשרים בעצם לשלוט גם בצריכת החשמל של המנוע כאשר חדר אחד סגור המנוע עובד פחות וצורך גם פחות חשמל, מה שהופך את נושא הדמפרים לחשוב עוד יותר.

כמה עולה דמפר למזגן?

אם תהיתם מהו המחיר לדמפרים למזגנים בשביל לחשב עד כמה זה משתלם לעומת התקנת מזגן עילי בכל חדר התשובות עומדות בפניכם, כאשר דמפרים עולים כמה מאות שקלים זהו מחיר המתלווה אל המזגן המיני מרכזי ויחדיו יוצא זול באופן משמעותי אל מול רכישת מזגן נפרד לכל חדר, לפניכם טבלה המגדירה ומשקפת את עלויות השוק בצורה ברורה יותר.

מחירון דמפרים למזגנים

מחיר התקנת דמפרים לדירת 4 חדרים

בעבור מזגן מיני מרכזי - 3 דמפרים, כולל התקנה למזגן טורנדו.


1,500 - 1,800 ש"ח
כמה עולה להתקין דמפרים בדירת 5 חדרים?

מזגן מרכזי של אלקטרה, 4 דמפרים בסה"כ.


1,800 - 2,100 ש"ח
מהו המחיר להחלפת דמפר תקול?

החלפה של דמפר בודד שאינו במסגרת האחריות


500 - 700 ש"ח
מהי העלות להתקנת זוג דמפרים בדירת שלושה חדרים?

התקנה למזגן מיני מרכזי של תדיראן - 2 דמפרים.


1,200 - 1,500 ש"ח
כמה עולה להתקין דמפר למזגן מולטי בוקס אינוורטר?

מזגן מולטי עם דמפרים מיוחדים לשליטה בצריכת החשמל.


החל מ-1,000 ש"ח

הדפס מחירון

האם ניתן להתקין דמפר לכל מזגן מכל חברה?

כן, לכל חברת מיזוג ומותג ניתן להתקין דמפרים, כמובן שאנו מדברים על מזגנים מיני מרכזיים ומרכזיים גדולים, החברות המובילות בשוק כיום הן אלקטרה, טורנדו, תדיראן וגם סמסונג וחברות נוספות במשק, לכל אחת מהן יש את דגם המזגן שלו למיני מרכזי ומרכזי וצריך לציין בפני מתקין מזגן מיני מרכזי איזה סוג ודגם יש לכם על מנת שיתאימו לכם את הדמפרים הנכונים בעת ההתקנה.


דמפר למזגן

הדמפר תקול? ניתן להזמין גם החלפת דמפר בלבד

לדמפר יש כמה חלקים, יש את העינית שנמצאת בתוך החדר והשלט הוא זה ששולט בה ויש את החלק שנמצא בצינור אשר פותח וסוגר את זרימת האוויר, כאשר העינית תקולה לא ניתן לשלוט בדמפר עצמו ואם הוא היה פתוח הוא ישאר כך וגם מצב הפוך, העינית אחראית להעביר את המסר אל החוסם הפנימי ומחוברת אליו ישירות עם חוט.

 

במידה והחוסם הפנימי תקול זו כבר בעייה רצינית יותר אשר מצריכה לעיתים גם שבירה של הנמכת הגבס על מנת לגשת ולטפל בבעיה. בעזרת מיזוגי אתם יכולים להשיג טכנאי מיזוג אשר ישמחו לתת לכם מענה לכל בעיה.

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

מה ההבדל בין דמפר מכני (חשמלי) לידני?

דמפר ידני הוא בעצם התריס עצמו, הוא סוגר ופותח לחלוטין את זרימת האוויר וכמו שאתם מכירים אותו בכל בית, תריס פשוט ורגיל, אך במשרדים יש דמפר מכני על גבי התקלה שהוא כמו התריס שאתם מכירים שיוצא מתקרות גבס רק עם חלק נוסף שנותן את האפשרות לאטום כניסת אוויר, הדמפרים החשמליים עובדים עם שלט, נותנים אפשרות שליטה על מעלות וטמפרטורה של כל חדר בנפרד.

כיצד מתקינים דמפרים למזגנים?

בדרך כלל בעת התקנת המזגנים עצמם ופריסת השרשורים אז מבצעים את התקנת הדמפרים, צריך שיהיה נוח ונגיש להגיע אל השרשור שאחראי להעביר את האוויר בין החדרים, מה שעושים על מנת למקם את פותח וסוגר האוויר של הדמפר עצמו יש לחתוך את השרשור ולמקם שם את החלק (הוא עשוי מפלסטיק), בנוסף יש למקם את העינית בחדר במקום נגיש וכמובן לחבר חוט בינה ובין החוסם, כל אלו נמצאים בתוך הנמכת הגבס שלכם. במידה ואתם רוצים להתקין דמפר למזגן קיים ייתכן כי יצטרכו לבצע חיתוכים בהנמכת הגבס או במידה מסוימת לפרק את הפתחים ולהתקין את החוסם קרוב אליהם.