תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

התקנת מזגן 1 כוח סוס

דרך 'מיזוגי' תוכל לרכוש מזגן 1 כוח סוס כולל התקנה, השאר פרטים באתר או חייג אלינו וקבל עד שלוש הצעות מחיר של מתקיני מזגנים באזורך. לאחר מכן בצעו השוואת מחירים וחסכו עד 37% בממוצע!

בקצרה, מה צריך לדעת על מזגן 1 כוח סוס?

  • כמה עולה רכישת המזגן 1 כ"ס?  הכי חשוב! מחיר התקנת מזגן 1 כוח סוס בממוצע הוא 1,100 ש"ח (כאשר הזול הנו 999 ש"ח והיקר 1,200 ש"ח).
     
  • מהו מחיר התקנת מזגן 1 כ"ס? נע בין 400 - 700 ש"ח בממוצע, בפסקה הבאה תראו מה נכלל במחיר התקנת מזגן 1 כ"ס.
     
  • מה חשוב לבדוק לפני רכישה? עוצמת הרעש של המזגן, דירוג אנרגטי וצריכת חשמל (רצוי A).

מחיר התקנת מזגן 1 כ"ס

מחיר התקנת מזגן 1 כ"ס יהיה בין 400 - 700 ש"ח, להתקנה בלבד. המחיר כולל את התקנת היחידה ופנימית כולל קידוח בקירות המשמש לצורך העברת צינורות הגז, ואת התקנת היחידה החיצונית על התושבת. המחיר לא כולל המזגן עצמו, עליו יהיה תשלום נפרד.


מחיר ממוצע להתקנת מזגן 1 כוח סוס

מחיר ממוצע להתקנת מזגן 1 כוח סוס: 550 ₪

טווח מחיר גבוה 700 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

עלות של צריכת חשמל ומאפיינים נוספים

מעבר לכוחות הסוס של המזגן אשר הם גורמים ישירים לצריכת החשמל שלו, מאפיין נוסף חשוב לא פחות הוא הדירוג האנרגטי שלו. הדירוג נע באותיות לועזיות, כאשר דירוג A הוא הטוב ביותר וצורך הכי פחות חשמל (וכסף) ודירוג G הוא הרע ביותר וצורך הכי הרבה חשמל (וכסף).

 

לא ניתן לעמוד בדיוק את עלות צריכת החשמל של מזגן 1 כ"ס גם לאחר שבחרנו מזגן בדירוג A, עם אינוורטר - וזאת מכיוון שזה תלוי גם בעבודת הטרמוסטט, קריא - על כמה מעלות אנו נשים את המזגן ברוב הזמן. אם הטמפרטורה לא תהיה אידאלית (נמוכה מאוד על מנת לקרר בצורה ניכרת) אזי שהצריכה תשתנה. להלן הדירוג ע"פ מכון התקנים הישראל:

מדד צריכת אנרגייה במזגן עילי
 

אולם אם בכל זאת נרצה לחשוב בתנאים אופטימלים, להלן חישוב כללי:

מזגן 1 כ"ס בדירוג אנרגטי A שיש לו אינוורטר ועובד על טמפרטורת החדר בצורה קבועה של 24 מעלות סלסיוס = צריכת חשמל של 0.7 קילו וואט לשעה. מחיר קילו וואט שעתי = 0.55 ₪, ומכאן ששעת עבודה הינה 30 אג' בקירוב.


 

השאלות המובילות של הגולשים

לאיזה גודל חדר מתאים מזגן 1 כוח סוס?

מדובר על מזגן לחדר קטן, אם רוצים שתפוקת המזגן תורגש באופן מלא, גודל החדר לא יהיה מעל ל-15 מטר מרובע. לחצו למידע נוסף על התאמת מזגן לגודל חדר.


כמה עולה מזגן 1 כוח סוס לשעה?

מזגן אשר מופעל על 24 - 26 מעלות עם דירוג אנרגטי טוב (בין A ל C) יעלה כ-30 אגורות לשעת הפעלה.


מהו הדירוג האנרגטי הטוב ביותר למזגן?

דירוג אנרגטי הטוב ביותר הוא A ומרבית מזגני 1 כוח סוס הם בעלי דירוג A.


מהן המידות של מזגן 1 כוח סוס?

מידות היחידה הפנימית בממוצע: הנם 80 סמ אורך, עומק של 17 סמ וגובה של 26 סמ. היחידה החיצונית בממוצע: 75 סמ אורך, 30 סמ, עומק 30 סמ וגובה של 55 סמ.


האם כדאי להתקין מזגן אינוורטר 1 כוח סוס?

כן, מזגני האינוורטר מעולים וחסכוניים מאוד.


האם מזגני 1 כוח סוס הם הכי זולים?

יש את שלושת רבעי כוח סוס שהוא קטן יותר, אב בגלל שאין לו ביקוש - לעיתים הוא באותו המחיר אם לא יקר יותר בקצת. אז כן המזגנים הכי זולים בארץ הם מזגני 1 כוח סוס.



טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

איך לבחור מזגן בצורה חכמה?

האם מומלץ להתקין בבית מזגן 1 כ"ס?

כאמור, התקנת מזגן אחד כוח סוס מומלצת מאוד לבתי מגורים, וזאת לנוכח מספר יתרונות ברורים:

  • מחיר - עלות התקנת מזגן 1 כ"ס נעה בין 400 ש"ח ל-700 ש"ח בממוצע, וזאת לאור המחירים המוצעים במשק. אמנם ההבדל במחירי ההתקנה אינם גדולים מאוד בעליות של חצי מעלת כ"ס, אולם בסך הכל אם מחשבים את עלות הרכישה וגם את עלות ההתקנה אזי שמדובר בעסקה הזולה ביותר לביתכם.

    אילו היה מדובר בהתפשרות כלשהי על נוחיות דיירי הבית, ייתכן ולא היה מומלץ לבחור דווקא במזגן זה, אולם ברוב המקרים מדובר בפתרון מצוין אשר יקרר ויחמם את החלל בצורה אפקטיבית וטובה. נוסף על כן יש את עלות החשמל שהוא צורך, על כך ניתן לקרוא בהמשך!
     
  • רעש - לאור גודלו הקטן יחסית שמייצרת היחידה החיצונית למזגן (אנו לא נרצה לריב עם שכנינו)  גם במקרה זה מדובר ביתרון. ככל שכוחות הסוסים עולים, כך גם הרעש אשר מייצרת היחידה עולה. אולם, יש לציין כי לא די בכך אלא שגם חשוב סוג המזגן, בדקו עם החברה את עוצמת הרעש אשר מייצר המזגן (רשום לרוב על המדחס). העובדה כי מדובר ב-1 כ"ס בטוח עוזרת.

    אם אינכם סובלים מרעש שאינו סביר, ככל הנראה שמדובר בתקלה במזגן או בפגם בייצור. לכן מומלץ לבדוק היטב מול טכנאי אשר מבצע תיקון מזגנים או להיעזר באחריות (במידה והיא תקפה).
     
  • התקנה פשוטה - התקנת מזגן 1 כ"ס הינה פשוטה ומהירה יותר כמעט מכל מזגן ביתי אחר, בעלי מקצוע רבים העוסקים במזגנים מתורגלים לעבוד גם מזגנים כאלה, ניתן לעשות אנלוגיה למשל למוסכי רכב למזדה 3 - הרכב הנמכר ביותר, עם תיבה אוטומטית 1.6 תהפוך את העוסקים בדבר לזמינים יותר לשירות, ואף מומחיות העוסקים תהיה גדולה, כך גם בהתקנת המזגן.
     

התקנת מזגן 1 כוח סוס

איזה מזגן 1 כ"ס כולל התקנה הכי זול קיים?

צוות מיזוגי ערך בעבורכם סקר שוק על מנת לתת לכם את המידע החשוב, מהו המזגן הכי זול שניתן לרכוש לחדר שינה סטנדרטי כולל התקנה כמובן, אנו מדברים על מזגנים בעלי כוח סוס אחד ולאחר מחקר של מחירים וקבלת הצעות מחיר של מתקינים שונים, אלו הממצאים שהגענו אליהם, המזגן הזול ביותר הוא המותג "LAKES" והוא עולה כ-999 ש"ח בלבד.

תוספת התקנה הינה בעלות של 500 ש"ח. עוד מוצר שמצאנו הוא מזגן אלקטרה  "ELECTRA COOL+9" במחיר של 990 ש"ח, כאשר מזגן אלקטרה זה (1 כ"ס) כולל התקנה נעה בין 500 - 600 ש"ח, המחיר המקורי של המזגן העילי הזה הוא 1,150 ש"ח (ללא התקנה והובלה). לא רחוק במחיר הוא מזגן תדיראן 1 כוח סוס הכולל התקנה, מעט יקר יותר - אבל איכותי מאוד.

אפשרות נוספת מבין המזגנים הקטנים היא רכישה של מזגן עילי 1 כוח סוס של SAGA, במחיר של 1,100 - 1,200 ש"ח, תוספת התקנה גם כאן נעה בין 500 - 600 ש"ח, אלו האפשרויות הזולות ביותר לרכישה והתקנה של  מזגן 1 כוח סוס.
 

  • המחירים המוצגים נלקחו מרשת האינטרנט ואינם מחייבים את נותני השירות במיזוגי, תמיד ניתן לרכוש מזגן באופן עצמאי ולהזמין התקנת מזגן קטן בלבד.


טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

 

מחיר התקנת מזגן 1 כ"ס וחסכון בעלויות

כאמור, המחירים להתקנה בלבד נעים בין 400 ש"ח ל-700 ש"ח, אולם ישנם דרכים נוספות על מנת לוודא כי בחרתם בהצעה המשתלמת ביותר. בדיוק לצורך הזה נועד פורטל המזגנים מיזוגי אשר מאפשר לכם בהרמת טלפון אחד או בהשארת פרטים באתר לקבל עד שלוש הצעות מחיר של טכנאי מזגנים וממתקיני מזגנים אמינים ומקצועיים באיזור מגוריכם.

 

לאחר שתקבלו מספר הצעות מחיר תוכלו לבחור בהצעה הזולה ביותר. לרוב אין הצדקה אמיתית למתקין אשר יבחר לתת שירות בקיצון עקומת המחירון הממוצע במשק, ועל כן מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר על מנת להגיע למחיר הטוב ביותר.