תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

החלפת מנוע למזגן

תקלה במנוע המזגן? רוצים לתקן או לבצע החלפת מנוע במזגן? בעזרת 'מיזוגי' תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר של טכנאים מיומנים אשר מבצעים תיקון תקלות במנועי מזגנים וידאגו שתקבלו את המחירים הכי זולים שיש בשוק, צרו עמנו קשר כעת והתחילו כבר עכשיו בהשוואת מחירים.

מהו תפקידו של מנוע מעבה המזגן?

כאשר מדברים על החלפת מנוע המזגן הכוונה היא למעבה שהוא היחידה החיצונית כולה או למנוע המאוורר של היחידה החיצונית, בתוכה ישנם לא מעט חלקים שכל אחד אחראי על ביצוע פעולות אחר. גם גז המזגן שוכן שם, הקבל החשמלי, המדחס והמאוורר (פן), כולם אחראים על הכנסה והוצאת אוויר מהיחידה הפנימית של המזגן. תפקידו של מנוע מעבה המזגן (באופן כללי) הוא להכניס ולהוציא אוויר מהחדר על מנת להגיע אל הטמפרטורה הרצויה על פי המשתמש.

 

מנוע למזגן

מה זה מנוע של מזגן אינוונטר (תפוקה משתנה)?

המנועים החדשים (מנועי אינוורטר) הם בעצם בעלי טכנולוגיה חדשה אשר שולטת בקצב עבודת המזגן, מה שנותן לנו מספר יתרונות, ראשית חסכון בחשמל! שנית המנועים האלו אינם קופאים וגם האוויר שנכנס דרכם מוגדר כ"יבש" ללא אחוזי לחות, מנועים אלו פועלים על פי הטמפרטורה הדרושה למשתמש.

בעת הפעלה מנוע המעבה נכנס לפעולה במהירות הגבוה ביותר וכאשר מגיע ליעד ממשיך לפעול במהירות נמוכה מאוד על מנת לשמור על הטמפרטורה. המנועים הישנים פשוט פועלים עד שמגיעים לטמפרטורה ולאחר שהם מגיעה אליה מפסיקים לפעול לחלוטין, כאשר שוב עולה הטמפרטורה המנוע מפועל בכל הכוח בשנית.

כמה עולה להחליף מנוע מעבה למזגן?

על מנת לדעת מהו מחיר החלפת מנוע במזגן, אתם צריכים לדעת כמה כוח סוס הוא ומאיזה חברה וסוג. עם זאת הוספנו לכם מחירון ממוצע ככל שניתן עבור מחירי תיקון או החלפה של מנוע מעבה במזגן. 

מחירון החלפת מנוע למזגן

החלפת מנוע מעבה למזגן עילי

כולל החלפת כנף.


800 - 1,100 ש"ח
החלפת מנוע מעבה למזגן מיני מרכזי

כולל החלפת כנף.


1,100 - 1,300 ש"ח
החלפת כנף למנוע מעבה

משתנה בין מזגן עילי למיני מרכזי.


400 - 900 ש"ח
החלפת גומייה ביחידה החיצונית

תיקוני מזגן ותקלות במנועי מזגנים חיצוניים


200 - 400 ש"ח

הדפס מחירון

איך לזהות תקלה במנוע המזגן?

ישנם סימנים שונים אשר מעידים על תקלה או בעיה במנוע המעבה (מנוע המאוורר) של המזגן. בחלק מהמקרים זו תהיה תקלה פשוטה שאינה מצריכה החלפה של כל המנוע אלא רק רכיב מסויים ובחלק מהמקרים יהיה צורך בהחלפה של המנוע כולו. אלו הסימנים שיכולים להעיד על כך:

  • רעשים מהיחידה החיצונית: אם אתם שומעים רעשים המגיעים מהיחידה החיצונית של המזגן ייתכן וקיים חלק שבור המצריך החלפה או תיקון של המנוע. 
     
  • המזגן מקצר: אם הפעלתם את המזגן ומיד לאחר מכן נוצר קצר והוא הפסיק לעבוד, ייתכן והבעיה היא במנוע. כאשר קיימת בעיה במנוע הנמצא ביחידה החיצונית, המאוורר שאחראי על פליטת האוויר החוצה לא יעבוד ולאחר זמן מסויים גם המזגן יפסיק לעבוד. 
     
  • המזגן לא מוציא אוויר: אם הפעלתם את המזגן וזיהיתם שלא יוצא ממנו אוויר, גם כאן ייתכן והבעיה היא במנוע תקול או גורם המשפיע על כך שהוא לא עובד כמו שצריך. כנף שבורה, בעיה בשלבים, קבל תקול או שחיקה של המנוע עשויים לגרום לכך.

השוו בין טכנאי מזגנים מומלצים להחלפת מנוע במזגן

ביצוע החלפה או תיקון של מנוע המזגן נחשב לעבודה מורכבת המצריכה טכנאי מקצועי ובעל ניסיון. בנוסף כמו שציינו, עלות החלפת מנוע מזגן תהייה לרוב יחסית גבוהה ולכן היינו ממליצים לבצע השוואת מחירים ולא להסתמך על הצעת מחיר אחת ובכך לנסות להוזיל בעלויות ולמצוא את ההצעה המשתלמת ביותר.

דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מטכנאי מזגנים מומלצים באזורכם, לבצע השוואת מחירים ולחסוך זמן וכסף יקר. השאירו את הפרטים, השוו וחסכו עד 39% במחיר. 
 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

החלפה או תיקון של מנוע המזגן?

בעיה במנוע המזגן אינה מחייבת תמיד החלפה של המנוע כולו. לעיתים יהיה צורך רק בהחלפה של רכיב הנמצא ביחידה הפנימית אשר משפיע על פעולת המנוע ולא החלפה של המנוע עצמו. לדוגמא, כאשר קבל המנוע נמצא תקול או פגום הוא אינו מאפשר הזרמת חשמל כראוי ולכן המנוע לא ייפעל.

במקרה כזה יהיה צורך רק בהחלפה של הקבל, והתיקון מסתכם בעלות זולה בהרבה מאשר החלפה של המנוע כולו. לא תמיד יהיה משתלם להחליף את מנוע המעבה של המזגן כיוון שמדובר בהוצאה גבוהה שעשויה לעלות על 50% מעלות מזגן חדש, ולכן כדאי וחשוב להתייעץ עם טכנאי מזגנים מקצועי שיידע לייעץ מה עדיף לעשות במקרה שכזה.