תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

החלפת כנף למזגן

כנף המזגן נשבר? עושה רעשים? דרך 'מיזוגי' תוכלו להזמין החלפת כנף למזגן במנוע (מעבה) ולקבל מספר הצעות מחיר של טכנאי מזגנים באזורכם בתוך כמה רגעים בלבד! השאירו פרטים והתחילו לבצע השוואת מחירים וגם לחסוך.

מהו תפקיד הכנף במנוע המזגן (מעבה)?

הכנף (פרופלור) שנמצאת על גבי מנוע המזגן להלן ה'מעבה' בעלת תפקיד חשוב, בעת קירור הבית היא אחראית על הוצאת האוויר כלפי חוץ (החם) ובעת חימום הבית תפקידה לדחוף את האוויר כלפי פנימה. בחלק מהמזגנים כנף המעבה עשויה מפלסטיק וישנם כאלו מאלומיניום או פח קשיח.

 

החלפת כנף למזגן

כמה עולה להחליף כנף במזגן?

כנף המזגן לעיתים נשברת, מתעקמת או שאחד מן הלהבים שלה נשבר, דבר שיגרום לתפוקה חלשה יותר של אוויר כלפי פנים או קירור איטי של יותר של הבית ובמקרים מסוימים גם לגרום למזגן לא לקרר כלל ולסחוב תקלות נוספות בהמשך, כמו הקפאה של המנוע החיצוני במזגן ועוד.

 

על התקלות נסביר בהמשך העמוד, כעת נתמקד במחיר החלפת כנף למעבה המזגן, במזגנים מסוימים מחיר הכנף עצמה ללא התקלה מתחיל ב-70 שקלים וישנם כאלו שמחיר הכנף מגיע גם ל-120 ש"ח. עלות החלפה, הכוללת הגעת טכנאי לביתכם, פירוק ופינוי הכנף הישנה והתקנת חדשה (כולל החלק) נעה בין 300 - 400 שקלים בלבד.

מחיר ממוצע להחלפת כנף

מחיר ממוצע להחלפת כנף: 350 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

האם ניתן לבצע החלפת כנף לכל סוג מזגן?

לכל חברה יש את סוג הכנף התואם לה, ישנם מזגנים עם כנף מפלסטיק וישנם מאלומיניום, לכל סוג מזגן וחברה יש את הכנף התואמת שלו. החברות המובילות בשוק כיום הן אלקטרה, תדיראן וגם חברת טורנדו, ניתן למצוא בשוק החופשי כנף תואמת למזגנים אלו וכיום כל טכנאי מזגנים מבצע החלפת כנף למעבה המזגן של אלקטרה, טורנדו ותדיראן.

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

איזה תקלות נגרמות מכנף מזגן תקולה?

אם המזגן רועש מהיחידה החיצונית ב90% מהמקרים מדובר על כנף מזגן שנוגעת במגן הפלסטיק החיצוני, זה קורה עקב בלאי והתעקמות של הכנף, המקרים האלו נפוצים בעיקר כאשר הכנף עשויה ברזל ולאחר תקופת חורף וקיץ מתעקמת בגלל שינוי מזג האוויר, לעיתים ניתן ליישר אותה ובמקרים מסוימים צריך להחליפה.

 

לא רק רעש מחריש אוזניים הוא הנושא כאן. כאשר כנף שבורה יכולה להשבית את המזגן כולו בגלל תפקוד ומאמץ רב של המדחס. אי סיבוב של הכנף יכול לגרום לקיפאון במזגן ולחוסר תפקוד (לא מחמם או מזגן לא מקרר). כאשר אתם שומעים רעש מהיחידה החיצונית או מרגישים ירידה בתפקוד המזגן שלכם, גשו לבדוק כיצד המנוע מתפקד, לעיתים זאת שקית שנדבקה אל היחידה או תקלה מורכבת מזו אשר מחייבת טיפול.