תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

טכנאי מזגנים בפרדס חנה

מחפשים טכנאי מזגנים בעיר? בואו לקבל הצעות מחיר מצוינות מטכנאי מזגנים בפרדס חנה בעלי המלצות טובות. דרך פורטל מיזוגי תוכלו לקבל עד שלוש הצעות שונות ולהשוות ביניהן בקלות.

הזמינו טכנאי מזגנים בפרדס חנה לכל עבודה

על אף העובדה שכיום יש לא מעט סוגים שונים של מזגנים בשוק, רוב המזגנים פועלים באותו האופן ולכן במקרים בהם יש תקלה במזגן כמו למשל בריחה של גז בעקבות דליפה, טכנאים רבים יודעים לתקן אותה.

 

יחד עם זאת יתכנו שינויים במיקומים של הרכיבים השונים בהתאם לדגם של המזגן או ליצרן ולכן כדאי למצוא טכנאי מזגנים בפרדס חנה שיש לו ניסיון של מספר שנים ושכבר תיקן סוגים שונים של מזגנים לאורך הקריירה המקצועית שלו.

 

טכנאי מזגנים בפרדס חנה כרכור

כמה עולה עבודת תיקון מזגנים באזור פרדס חנה?

היעזרו במחירון שלנו בשביל לקבל מידע על המחירים באזור פרדס חנה בכל הקשור לתיקון מזגנים. המחירון מציג מחיר משוער עבור תיקון של תקלות שונות במזגן אך חשוב לזכור שהמחירים עשויים להשתנות בין טכנאי לטכנאי ולכן וודאו עלויות לפני הזמנת השירות.

 

כמה עולה לתקן מזגן בפרדס חנה כרכור?

כמה תעלה החלפה של גומיות במזגן?

גומיות חדשות ותקינות מונעות רעש במזגן.


160 - 300 ש"ח
עלות החלפת קבל שהתקלקל

כולל את המחיר של הקבל החדש ואת פעולת ההחלפה.


400 - 700 ש"ח
מחיר תיקון סטרטר למזגן רצפתי

תפקידו של הסטרטר הוא להפעיל את המדחס.


400 - 600 ש"ח
עלות החלפה של לוח פיקוד במזגן

סיבה מרכזית שבגלל מזגן לא עובד היא לוח פיקוד תקול


200 - 900 ש"ח
עלות של החלפת עינית במזגן

כולל העינית החדשה.


200 - 400 ש"ח
החלפת דמפר בודד במזגן

החלפת דמפר למזגן מיני מרכזי.


500 - 700 ש"ח
כמה עולה להחליף צינור ניקוז במזגן?

ראו מידע נוסף על החלפת צינור ניקוז במזגן


350 - 500 ש"ח

הדפס מחירון

דברים שכדאי לשאול מתקין מזגנים בפרדס חנה

לפני שאתם מזמינים התקנה של מזגן על ידי מתקין מזגנים בפרדס חנה, נמליץ לכם לבדוק כמה זמן צפויה לקחת ההתקנה, האם אתם מקבלים אחריות על המזגן ואם כן מה היא כוללת ולמשך כמה זמן היא תקפה. כמו כן, כדאי לבדוק אם המזגן שאותו אתם רוצים להתקין - מתאים לאזור הזה בבית.

 

טעות נפוצה של אנשים רבים היא בחירה של מזגן שאינו מספיק חזק, מה שמוביל לכך שהוא אינו מקרר בצורה טובה את החדר. נמליץ לבדוק עם מתקין המזגנים האם אתם צריכים להכין את האזור בצורה מסוימת לקראת ההתקנה כאשר ברוב המקרים נדרש לפנות את הקיר עליו מתקינים את המזגן מתמונות, ציורים וכל דבר אחר וגם להזיז חפצים ורהיטים מהשטח בשביל לאפשר התקנה קלה ומהירה.

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

איך בוחרים מזגן חדש לבית? טיפים לבחירה נכונה

כאשר אתם בוחרים מזגן חדש, כדאי לקחת בחשבון את הנושא של הרעש ולבחור במזגן שאינו מרעיש, בטח ובטח כאשר מדובר במזגן שמיועד לחדר השינה. כמו כן, כדאי להתחשב בעוצמה של המזגן ולהתאים אותו בצורה נכונה אל האזור בבית בשביל שעבודתו תהיה אפקטיבית והוא יצליח לקרר או לחמם כמו שצריך.

 

הקפידו לבחור מזגן עם דירוג אנרגטי נמוך אשר ברוב המקרים יחסוך לכם בעלויות. כמובן שחשוב לבחור מזגן של אחת מהחברות הוותיקות כמו תדיראן, אלקטרה או טורנדו, כך גם תדעו שיש לכם לאן לפנות במקרים של תקלות או במידה ונדרש להשיג חלקי חילוף למזגן.

 

דרכנו תוכלו למצוא טכנאי מזגנים מומלצים בפרדס חנה ולהתייעץ איתם גם על רכישת המזגן החדש שלכם. רוצים לדעת איזה מזגן הכי טוב? רשמנו על זה מאמר שלם. לחצו על הקישור וקבלו מידע נוסף.