תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

טכנאי מזגנים ברמלה

בין אם אתם צריכים להתקין מזגן חדש או לתקן את המזגן הקיים שלכם תוכלו למצוא טכנאי מזגנים ברמלה לצורך שלכם. בנוסף תראו מחירים, תקלות נפוצות ותוכלו לערוך השוואה בין טכנאי מזגנים בעיר כדי למצוא טכנאי מזגנים זול ומומלץ.

השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים ברמלה

אף אחד מאיתנו לא רוצה לשלם מחירים גבוהים ומופקעים על תיקון של תקלות במזגן או על התקנה של מזגן חדש. בשביל לשמור על רמת מחיר הגיונית, תמיד קיימת אפשרות לבצע השוואת מחירים ובכך למצוא טכנאי מזגנים זול ברמלה.

 

בשביל לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות לביצוע של העבודה שאתם מחפשים - תוכלו להשאיר פנייה בטופס באתר והצוות הטלפוני של מיזוגי יחבר אתכם אל טכנאי מזגנים ברמלה הפועלים בסטנדרטים גבוהים ובמחירים משתלמים.

 

טכנאי מזגנים ברמלה

מחירי התקנת מזגנים ברמלה

מחירים התקנת מזגנים ברמלה משתנים בהתאם לגודל המזגן, מתקין המזגנים ובהתאם לתשתית שקיימת אצלכם, לכן חשוב להגיד למתקין המזגנים האם מדובר בהתקנת מזגן חדש או החלפת מזגן.

כמה עולה להתקין מזגן מיני מרכזי

התקנת מזגן מיני מרכזי לא כולל הנמכת תקרה או עבודות גבס נוספות לדירה 4 חדרין.


3,500 - 4,200 ש"ח
כמה עולה להתקין מזגן עילי 1 כוח סוס?

המחיר לא כולל את המזגן עצמו.


350 - 550 ש"ח
כמה עולה להתקין מזגן 3 כוח סוס?

המחיר להתקנה בלבד.


500 - 600 ש"ח
כמה תעלה התקנת מזגן ברמלה 2 כוח סוס?

המחיר לא כולל את רכישת המזגן עצמו.


650 - 700 ש"ח

הדפס מחירון

תיקון מזגנים ברמלה מזמינים דרך 'מיזוגי'

דרך פורטל מיוזגי תוכלו למצוא תיקון מזגנים ברמלה עם טכנאים מומחים לכל סוגי התקלות. בואו נראה אילו תקלות נפוצות ואיך ניתן לתקן אותן:

 

תקלה במזגן תיקון אפשרי
כניסת אוויר חלשה החלפת מדחס המזגן
המזגן לא מקרר מילוי גז מזגנים
הדמפר במזגן לא עובד החלפה של הדמפרים
מזגן מטפטף תיקון צינור סתום

 

מצאו טכנאי מזגנים מומלץ ברמלה

 

בשביל למצוא טכנאי מזגנים מומלץ ברמלה חשוב להסתכל על כמה דברים:

  • ניסיון: אין מה לעשות ניסיון הוא מפתח להצלחה. קחו טכנאי מזגנים ברמלה שיש לו כמה שנים של ניסיון והוא יזהה את התקלה או יצליח לעשות את ההתקנה בצורה יעילה וטובה.
     
  • התמחות: במקרים של מזגנים מורכבים יותר כמו VRF או מיני מרכזי יש טכנאי מזגנים שמתמחים בדגמים של מותגים מסויימים. דרך מיזוגי תמצאו טכנאי מזגנים ברמלה לאלקטרה, תדיראן וטורנדו.
     
  • זמינות: בחום של ישראל אין זמן לחכות וכשצריך להתקין מזגן צריך שזה יקרה במהירות. כשאתם מחפשים מתקין מזגנים ברמלה בדקו את הזמינות שלו.

 

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

איך אפשר לשמור על המזגן ולמנוע תקלות?

יש מספר דרכים שבעזרתן תוכלו לשמור על המזגן ולמנוע היווצרות של תקלות. הדרך הראשונה והפשוטה מכולן היא פשוט להקפיד על ניקוי של המזגן עם דגש על הוצאת הפילטרים ממקומם ושטיפתם תחת מים זורמים. פעולה זו מונעת היווצרת של עובש שעשוי לגרום לריח לא טוב מהמזגן וגם עוזר למזגן לעבוד כמו שצריך מבלי להתאמץ. 

 

דרך נוספת לשמירה ומניעה של תקלות היא בדיקת האזור בו ממוקם המנוע של המזגן. אזור זה צריך להיות פנוי ונקי וחשוב לא לשים חפצים שיחסמו את זרימה האוויר. בנוסף, כדאי לתת למזגן לנוח במקרים בהם אין צורך שהוא יעבוד ולבצע הפסקות מדי פעם במהלך היום בשביל לשמור על תקינותו.