תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

טכנאי מזגנים בגבעת שמואל

בין אם ברצונכם להתקין מזגן חדש ובין אם אתם זקוקים לתיקון תקלה במזגן, תוכלו להיעזר בשירות השוואת המחירים לחיפוש והזמנת טכנאי מזגנים בגבעת שמואל והסביבה.

טכנאי מזגנים בגבעת שמואל לטיפול בתקלות

מזגן הוא מכשיר חשמלי מורכב ועל כן התקלות בו הן רבות. במקרים רבים יש דליפות הדורשות מילוי גז במזגן ובמקרים אחרים נדרשת החלפה של חלקים בתוך המערכת כמו החלפה של מדחס המזגן או אפילו החלפה של העינית. ברוב המקרים כאשר תזמינו טכנאי מזגנים בגבעת שמואל, בעל המקצוע יביא איתו את החלק הדרוש להחלפה והתשלום יכלול את מחיר העבודה ומחיר החומרים. צרו איתנו קשר כעת וקבלו עד שלוש הצעות מחיר שונות בעבור תיקון מזגנים מכל סוג ודגם.

 

טכנאי מזגנים בגבעת שמואל

מחיר לביקור טכנאי מזגנים בגבעת שמואל

טווח המחירים בעבור הזמנת טכנאי מזגנים בגבעת שמואל נע בין 150 ל-250 ש"ח בממוצע. מחיר זה מתייחס לביצוע פעולות פשוטות יחסית ולא מתייחס לפעולות מורכבות וארוכות. במידה והזמנתם שירות יקר יותר, מחיר הביקור יגולם בתוך המחיר הכולל שתקבלו בהצעת המחיר.

 

מחיר ממוצע לביקור טכנאי בגבעת שמואל

מחיר ממוצע לביקור טכנאי בגבעת שמואל: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

טכנאי מזגנים בגבעת שמואל לטיפול בתקלות

מבדיקות שערכנו בקרב לקוחות האתר, עולה כי ישנן מספר תקלות במזגנים אשר נוטות לחזור על עצמן בתדירות גבוהה יחסית, ללא קשר לסוג ודגם המזגן שלכם. להלן התקלות הנפוצות:

  • המזגן לא מקרר: אם המזגן לא מקרר, נסו תחילה לאפס אותו ואולי הוא יחזור לעבודה תקינה. במידה ולא, זה הזמן לקרוא לטכנאי מיזוג בגבעת שמואל על מנת שיבדוק 
     
  • המזגן מרעיש: רבים כיום מזמינים טכנאי מזגנים בגבעת שמואל בשל רעשים מהמזגן. מדוע זה קורה? בעקבות חלקי פלסטיק שזזו ממקומם, גומייה שנשחקה, קרח שקופא ועוד.
     
  • המזגן מטפטף: תקלה אשר ברוב המקרים תיגרם בעקבות סתימה בצינור הניקוז של המזגן. קיימת גם אפשרות שחסר גז במזגן ולכן נוצר קרח אשר לבסוף הופך למים.
     
  • המזגן לא נדלק: טיפול בתקלה זו עשוי להסתכם בכ-300 ש"ח והסיבות הנפוצות לתקלות בהדלקת המזגן הן תקלה בשלט או בעינית אך גם בעקבות קצר חשמלי.
     
  • ריח לא טוב מהמזגן: לפעמים יש ריח מסריח מהמזגן כתוצאה מהתפתחות של טחב ועובש או פשוט כתוצאה מבעיה במערכת הניקוז. במידה ואתם מריחים ריח שרוף, ייתכן ומדובר בקבל או מנוע שרוף.

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

מצאו בעל מקצוע להתקנת מזגן בגבעת שמואל

התקנה של מזגן חדש היא תהליך מורכב הדורש הזמנה של בעל מקצוע עם ניסיון בביצוע עבודות מסוג זה. במהלך התקנת המזגן, נדרש לחבר את הצינורות ואת היחידה החיצונית וגם לתלות את המזגן על הקיר.

 

ברוב המקרים נדרש לבצע קדיחה בקירות הבית ולכן חשוב לבחור במתקין מזגנים מעולה אשר יבצע עבודה נקייה וייסודית. צרו קשר עוד היום ותוכלו למצוא מתקין מזגנים להתקנת מזגן בגבעת שמואל והסביבה.

דחיפות לטיפול בריח לא טוב במזגן

חשוב מאוד לטפל בריח לא נעים מהמזגן מאחר ובמקרים רבים יהיה מדובר על התפתחות של עובש או טחב. העובש עשוי לגרום למחלות, בעיקר כאשר מדובר על קשישים, נשים בהריון או ילדים.

דחיפות לטיפול בריח לא טוב מהמזגן

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

התאמת המזגן לגודל החדר שלכם

שניה לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגנים לצורך התקנה של מזגן, כדאי שתדעו מה סוג המזגן אשר מתאים לחד שלכם. איך יודעים? לפי חישוב של גודל וסוג החדר.

 

איזה מזגן נתקין בחדר השינה? במידה ומדובר על חדר שינה קטן (עד 20 מ"ר) נמליץ על התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס.

 

איזה מזגן נתקין בחדר עבודה בינוני? אם מדובר על חדר שגודלו הוא כ-25 מ"ר, ההמלצה היא על התקנת מזגן עילי 2 כוחות סוס.

 

איזה מזגן מתקינים בסלון? מאחר והסלון הוא לרוב חלל גדול, נרצה להתקין בו מזגן 3 כוח סוס.

שירותי תיקון מזגנים בגבעת שמואל

מעוניינים לתקן את המזגן? דרכנו תוכלו למצוא את כל סוגי התיקונים, כולל העבודות הבאות:

  • תיקון של לוח הפיקוד: לוח זה אחראי למעשה על התפקוד של המזגן וכאשר הוא תקול, יש להחליפו בהקדם מאחר והמזגן פשוט לא יעבוד כמו שצריך או לא יעבוד בכלל.
     
  • החלפת תריס במזגן: נרצה להחליף את התריס בשל בעיה בוויסות האוויר או כאשר בוצע שינוי בעוצמת המזגן. אגב כאשר התריס נתקע או לא נפתח, יהיה ניתן לרוב לתקן אותו מבלי להחליף בחדש.
     
  • החלפת עינית: אם המזגן אינו מגיב לפקודות מהשלט, תבדקו אם יש תקלה בעינית. החלפת עינית צפויה לעלות כ-500 ש"ח בממוצע, תלוי בדגם הספציפי של המזגן שלכם.
     
  • מילוי גז במזגנים: במידה ויש דליפת גז מהמזגן, יהיה צורך במילוי של הגז אשר דלף החוצה מהמערכת. בנוסף, נהוג להחליף גז פעם בשנתיים באופן יזום תוך ביצוע בדיקת לחץ על מנת לשמור על תקינות המזגן.
     
  • החלפה של המדחס: נזדקק לשירות זה כאשר המדחס של המזגן תקול אך לפני זה כדאי להזמין טכנאי מזגנים מקצועי בשביל לבדוק אם הבעיה היא בכלל בקבל של המזגן.

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

ניקוי מזגן בגבעת שמואל - כל כמה זמן?

את הפילטרים של המזגן, מומלץ לנקות אחת לחודשיים או שלושה אך אחת לתקופה של בין 4 ל-5 שנים, מומלץ להזמין גם ניקוי מזגן מקיף וייסודי. הניקוי הכרחי למניעת התפתחות של עובש ובקטריות וגם עוזר לשמור על תקינותו של המזגן לאורך זמן.

 

כל כמה זמן כדאי להזמין ניקוי מזגנים מקצועי?
4.5 שנים
5 שנים משך זמן 4 שנים

מחירון תיקון מזגנים בגבעת שמואל

במחירון הבא תוכלו לראות דוגמאות למחירים בעבור תיקון מזגנים בגבעת שמואל, תוך התייחסות לסוג העבודה הספציפי:

 

מחירון לתיקון מזגן בגבעת שמואל והסביבה

החלפת מדחס למזגן עילי 1.5 כ"ס

מחיר מדויק נקבע לפי הדגם הספציפי.


700 - 1,100 ש"ח
מילוי גז במזגן מיני מרכזי

מדובר על מזגן 4 כ"ס.


400 - 700 ש"ח
החלפת צינור ניקוז במזגן

כולל חומרים ועבודה.


300 - 450 ש"ח
כמה עולה להחליף כרטיס פיקוד?

המחיר מתייחס למזגן עילי.


600 - 800 ש"ח
עלות החלפת מאיץ למזגן

החלפת מפוח מזגן ע"י טכנאי מזגנים בגבעת שמואל.


500 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

 

השוו מחירים בין טכנאי מזגנים בגבעת שמואל

כולנו מעוניינים להוזיל עלויות והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי בחינה ובדיקה של מספר הצעות מחיר שונות. דרך פורטל 'מיזוגי' תוכלו לבצע בדיקה מהירה למדי אשר במהלכה תקבלו עד שלוש הצעות מחיר שונות בהתאם לעבודה הנדרשת לכם. שירות השוואת המחירים שלנו ניתן בחינם וכל שעליכם לעשות הוא לחייג אל המוקד שלנו

מה כדאי לוודא לפני שמזמינים מזגן?

לפני הזמנה של מזגן חדש, המקצוענים של 'מיזוגי' ממליצים לכם לבחון את הדברים הבאים: 

  • חיסכון בחשמל - בדקו עד כמה המזגן שאתם מעוניינים לקנות הוא חסכוני לחשמל. בחירה נכונה במזגן שצריכת החשמל שלו אינה גבוהה, חוסכת לכם כסף לאורך זמן.

  • תקופת אחריות - בדרך כלל נהוג לספק אחריות למשך מספר שנים (משתנה מחברה לחברה) בהתאם לסוג המזגן. המינימום הוא שנה אחריות ולכן וודאו זאת לפני הרכישה.

  • רעש מהמזגן - נסו להבין כמה רעש המזגן שלכם עתיד לעשות במהלך הפעלתו. ניתן לקרוא ברחבי האינטרנט המלצות ולחפש מזגן שקט, במיוחד אם מדובר במזגן לחדר השינה.

  • מחיר המזגן - בסופו של דבר, המחירים בשוק משתנים מאוד ומושפעים מסוג המזגן, עוצמתו והמותג שתבחרו. חשוב לשמוע מספר הצעות שונות ולבחון את המחירים לעומק. 

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

אחריות על התקנת מזגן חדש

האם מתקין מזגנים בגבעת שמואל מספק אחריות לאחר התקנת המזגן? בדרך כלל תוכלו לקבל אחריות למשך 5 שנים אך מאחר והדבר משתנה בין מתקין למתקין וגם כתוצאה מסוג ודגם המזגן, כדאי לוודא זאת מראש.

 

תקופת האחריות הממוצעות להתקנת מזגנים בגבעת שמואל:
6 שנות אחריות 5 שנות אחריות 4 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

התקנת מזגנים בגבעת שמואל - מחירים ועלויות

מתכננים להתקין מזגן בדירה? מעוניינים לרכוש ולהתקין מספר מזגנים במשרד? הציצו במחירון הבא לפני וקבלו מידע חשוב:

 

מחירון התקנת מזגנים בגבעת שמואל

כמה עולה להתקין מזגן 1 כוח סוס?

התקנה של מזגן בחדר השינה.


400 - 600 ש"ח
מחיר להתקנת מזגן חלון

המחיר כולל חציבה.


500 - 650 ש"ח
עלות התקנת מזגן מיני מרכזי

לא כולל עבודת גבס.


3,500 - 4,500 ש"ח
מה המחיר להתקנת מזגן בחדר ממ"ד?

מדובר על התקנת מזגן עילי.


700 - 1,100 ש"ח
התקנת מזגן מפוצל לשני חדרים בבית

מדובר על שני חדרים צמודים.


500 - 700 ש"ח

הדפס מחירון

בחירת טכנאי מזגנים מומלץ בגבעת שמואל

הפרמטרים שאנו ממליצים לבדוק כאשר מחפשים טכנאי מזגנים בגבעת שמואל הם בראש ובראשונה הזמינות שלו לביצוע העבודה, בעיקר כאשר מדובר בתקלה במזגן הקיים.

 

לאחר שבדקנו את הזמינות, נרצה לבדוק גם את מחיר השירות ואם המחיר נראה לנו הגיוני, זה הזמן לבחון גם האם יש על הטכנאי המלצות טובות.

 

כמו כן, טכנאי מזגנים מומלץ בגבעת שמואל צריך להיות בכל ניסיון של מספר שנים, כאשר כדאי לשאול אותו האם הוא תיקן בעבר מזגנים מהדגם הספציפי שיש ברשותכם.

 

שאלות על שירותי מיזוג בגבעת שמואל

כיצד טכנאי מזגנים בגבעת שמואל מתמחר את עבודתו?

הוא מסתמך על סוג העבודה, מועד הזמנת השירות, דגם המזגן המזגן ועלות הרכיבים.


האם התקנת מזגנים בגבעת שמואל כולל את המזגן?

בדרך כן. אפשר לבקש מהמתקין לרכוש בעבורכם את המזגן ולהגיע איתו ביום ההתקנה. קיימת גם האפשרות לרכוש את המזגן ולהזמין רק שירותי התקנה.