תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

טכנאי מזגנים בבת ים

מחפש אחר מתקין או טכנאי מזגנים בעיר בת ים? קבל עד שלוש הצעות מחיר בעזרת אתר 'מיזוגי' וחסוך בעלויות. ניתן לקבל דרך האתר גם הצעות מחיר עבור התקנת מזגן חדש וגם עבור שירותי ניקוי של המזגן ואחזקה.

השוואת מחירים בין טכנאי מזגנים בבת ים

בשביל למצוא טכנאי מזגנים זול בבת ים חשוב להבין שהמחיר התיקון או ההתקנה הם לא קבועים והם ישתנו בהתאם לסוג התיקון או ההתקנה, סוג המזגן שלכם ובהתאם לטכנאי המזגנים. לא כל טכנאי מזגנים יקח לכם מחיר זהה על העבודה, ולכן כדאי לבצע השוואת מחירים.

 

התקשרו לצוות הטלפוני של פורטל מיזוגי וקבלו עד 3 הצעות מחיר מטכנאי מזגנים בבת ים עבור תיקוןן המזגן הקיים או התקנת מזגן חדש. שלוש הצעות המחיר נועדו על מנת שתוכלו לערוך את השוואת המחירים ולחסוך במחיר הסופי של התקנת או תיקון המזגן שלכם.

 

טכנאי מזגנים בבת ים

תיקון מזגנים בבת ים - כמה זה צפוי לעלות?

מחיר תיקון מזגנים בבת ים ישתנה לפי סוג התיקון שתצטרכו, ולפי טכנאי המזגנים איתו תסגרו את העבודה. הוספנו לכם מחירים לדוגמה:

מחירון תיקונים בבת ים

כמה עולה למלא גז למזגן מיני מרכזי בבת ים?

עבור מזגן 4 כוחות סוס.


400 - 800 ש"ח
התקנת קופסת פיקוד

עבור מזגן מיני מרכזי.


900 - 1,200 ש"ח
כמה עולה להחליף כנף במזגן?

החלפה של כנף שבורה והתקנת כנף חדשה.


300 - 400 ש"ח
עלות החלפת חיישן טמפרטורה במזגן

החלפה של חיישן תקול.


250 - 450 ש"ח
עלות החלפת מדחס תקול במזגן

התקנת מדחס למזגן חדש (ללא עלות רכישתו).


500 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

מתקין מזגנים בבת ים גם בהתראה קצרה

כשצריכים התקנת מזגן בבת ים צריך אותה במהירות, אין זמן לחכות. למזלכם באמצעות פורטל מיזוגי תוכלו למצוא מתקיני מזגנים שיגיעו במהירות לרוב באותו היום או למחרת, כמובן בהתאם לעונה (הקיץ יותר עמוס).

 

בנוסף תוכלו למצוא מתקין מזגנים בבת ים לצורך התקנת כל סוגי המזגנים בכל רחבי הבית, בין אם מדובר על התקנת מזגן עילי  בסלון, מטבח או אפילו אם מדובר על התקנת מזגן בממ"ד את הפיתרון שלכם תוכלו למצוא באמצעות מיזוגי.

 

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

איך מוצאים טכנאי מזגנים מומלץ בבת ים?

בשביל למצוא טכנאי מזגנים מומלץ בבת ים יש כמה דברים שחשוב לבדוק:

 

מה לבדוק בשביל למצוא טכנאי מזגנים מומלץ בבת ים?
זמינות בקיץ יכולה להיות בעיית זמינות
מחיר ערכו השוואת מחירים וחסכו
המלצות חפשו המלצות ברחבי האינטרנט

מה התקלות הנפוצות של מזגנים בעיר?

כל טכנאי מזגנים בבת ים יגיד לכם שמגוון התקלות בתחום רחב מאוד. זה לא משנה אם יש ברשותכם מזגן אלקטרה, תדיראן או טורנדו, יש תקלות רבות שעשויות להופיע עם הזמן. התקלות הנפוצות הם לרוב: מזגן שאינו מחמם, מזגן מרעיש ורועד או מזגן שאפילו קופא.

 

מה עושים כאשר נתקלים בתקלות כאלה ואחרות? מצלצלים לטכנאי מזגנים מומלץ בבת ים ומוודאים שהמחיר עבור ביצוע העבודה זול ומשתלם. ממש לא מומלץ לנסות לתקן לבד את המזגן אם אין לכם ידע והבנה כי עלול להיגרם נזק למזגן שלכם שרק יחמיר את התקלה ובינינו, מעטים האנשים שמבינים מדוע צינור מזגן קופא או למה יש ריח רע מהמזגן.